خبرگزاری کار ایران

وضعیت برانکو و تب این روزهای والیبال در ورزش و مردم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۹۵

برنامه این هفته ورزش و مردم رنگ و بوی والیبال به خود می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، برنامه این هفته ورزش و مردم رنگ و بوی والیبال به خود می‌گیرد.

با توجه به میزبانی ایران در هفته‌های سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹، برنامه ورزش و مردم جمعه این هفته با تمرکز بر رقابت‌های این دوره والیبال جهانی، به‌طور مفصل این رویداد بین‌المللی را با حضور کارشناسان تجزیه و تحلیل خواهد کرد. با توجه به میزبانی شهر اردبیل در هفته چهارم این رقابت‌ها، ارتباط زنده‌ای با این شهر و سالن رضازاده برقرار می‌شود. آنالیز بازی‌های گذشته، حواشی هفته سوم این رقابت‌ها در شهر ارومیه و شرایط اردبیل در آستانه برگزاری مسابقات از دیگر بخش‌های برنامه ورزش و مردم این هفته خواهد بود.

همچنین ورزش و مردم این هفته تغییرات مربیان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال و آمد و شد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات در لیگ نوزدهم را به تصویر می‌کشد. اما مهمترین خبر این روزهای فوتبال یعنی داستان رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و پیوستنش به باشگاه الاهلی عربستان، سوژه برنامه جمعه ۳۱ خرداد ورزش و مردم خواهد بود.

ورزش و مردم به تهیه‌کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت۱۱:۴۵ بطور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز