خبرگزاری کار ایران

تقدیر از یک موسیقی‌دان در برنامه «نغمه‌ها»

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۹۷۸

برنامه تخصصی موسیقایی «نغمه‌ها» جمعه 31 خرداد ماه میزبان امیراشرف آریان‌پور (موسیقی‌دان، پژوهشگر، استاد دانشگاه و موسیقی‌شناس) می‌شود.

به گزارش ایلنا، قسمت جدید برنامه تخصصی موسیقایی«نغمه‌ها» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله ذوالفقاری که روز جمعه ساعت 16 روی آنتن می‌رود به تقدیر و بزرگداشت امیراشرف آریان‌پور (موسیقی‌دان، پژوهشگر، استاد دانشگاه و موسیقی‌شناس) اختصاص یافته است.

کتاب «موسیقی ایران: از انقلاب مشروطیت تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران» با پژوهش و نگارش امیراشرف آریان‌پور، هنرمند و مدرس پیشکسوت موسیقی منتشر شده است و به همین بهانه برنامه موسیقایی «نغمه‌ها» به سراغ او رفته و ضمن تقدیر از این هنرمند به بهانه سال‌ها فعالیت و تحقیق و پژوهش در زمینه موسیقی با وی در خصوص تالیفاتش و موسیقی به گفتگو پرداخته است.

امیراشرف آریان‌پور، یکی از شناخته شده‌ترین مدرسان، پژوهشگران و مدیران موسیقی در ایران است. وی یکی از نخستین مروجان هنر اپرا در ایران است و سابقه سال‌ها مدیریت در تالار وحدت (رودکی سابق)  را در کارنامه مدیریتی خود دارد. آریان‌پور از سال‌های دهه 20 شمسی تاکنون در بطن مهم‌ترین جریان‌ها و رویدادهای هنر موسیقی در ایران قرار داشته است. بر اساس همین سوابق این مدرس پیشکسوت کتاب «موسیقی ایران از انقلاب مشروطیت تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران» را به رشته تحریر درآورد.

«نغمه‌ها» برنامه تخصصی شبکه چهار سیما درحوزه موسیقی است که با هدف معرفی بزرگان عرصه موسیقی تهیه و تولید می‌شود این برنامه روزهای جمعه ساعت 16 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز