خبرگزاری کار ایران

گرما، ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی خوزستان را تغییر داد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۶۴

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تغییر ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی استان تا پایان تابستان ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا حسینی‎بروجنی (سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان) با اشاره به تغییر ساعت کاری موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی گفت: باتوجه به بررسی‎های به عمل‎آمده درخصوص شرایط جغرافیایی و مشکلات جوی خوزستان و به پیشنهاد اداره‎کل میراث فرهنگی استان و موافقت مدیرکل موزه‎ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی استان تا پایان تابستان تغییر کرد.

او افزود: براین اساس، از امروز دوشنبه (۲۷ خردادماه ۹۸) تا یکشنبه (۳۱ شهریورماه ۹۸)، ساعت کاری موزه‎ها و محوطه‎های تاریخی دارای فروش بلیط استان خوزستان که وابسته به سازمان میراث فرهنگی هستند، صبح‎ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

درخور ذکر است، استان خوزستان دارای پنج موزه فعال است که عبارتند از، موزه شوش، موزه هفت‎تپه، موزه آبادان، موزه مسجدسلیمان و موزه دزفول؛ این درحالی است که سازه‎های آبی تاریخی شوشتر، کاخ آپادانا و قلعه شوش و چغازنبیل نیز سه محوطه‌‎ی تاریخی استان به لحاظ بلیط‎فروشی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز