خبرگزاری کار ایران

پوستر «چشم به راه میرغضب» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۱۳

پوستر نمایش «چشم به راه میرغضب» تازه‌ترین اثر حسین کیانی، با طراحی مهدی دوایی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش «چشم به راه میرغضب» با نام دوم «یک مضحکه سیاه» با طراحی مهدی دوایی رونمایی شد.

«چشم به راه میرغضب» نام تازه‌ترین نمایش حسین کیانی است و طراحی پوستر آن توسط مهدی دوایی که طراحی هنری اعلان‌های مجازی و کاغذی این اثر را بر عهده دارد، انجام شده است.

در کارنامه کاری مهدی دوایی که از جمله برگزیدگان مسابقه پوستر  بیست و نهمین و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است، مدیریت هنری و طراحی گرافیک بیش از یکصد و چهل اثر نمایشی به چشم می‌خورد. آثار متعددی چون «پسران تاریخ»، «شیش و بش»، «وقتی کبوترها ناپدید ‌شدند»، «شپش»، «محفل‌ بی‌عاری»، «یک ساعت آرامش»، «ابلوموف»، «کلنل»، «اسکورسیزی»، «لنگ ظهر»، «مروارید» و... از جمله این نمایش‌هاست. او همچنین تهیه‌کنندگی مجموعه مستند تلویزیونی «وطن من» و کارگردانی فیلم مستند «عباس کیارستمی، در ستایش زندگی» را بر عهده داشته است.

  نمایش«چشم به راه میرغضب» که اجرایش از چهارشنبه ۲۲ خرداد با بازی علی سلیمانی، سیروس همتی، وحید نفر، مجید رحتمی، سهیل ملکی آغاز شد، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. این نمایش در سه شب نخست اجرا توانسته است، رضایت بسیاری از تماشاگران حرفه‌ای و عادی تئاتر را جلب کند و با توجه به جذابیت‌های هنری آن، انتظار می‌رود این روند همچنان سیر صعودی خود را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز