خبرگزاری کار ایران

پانته‌آ بهرام «مادر» را برای حضور در «جنایات و مکافات» نیمه‌کاره رها کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۵۰

درحالی که کمتر از یک هفته تا آغاز اجرای نمایش «مادر» به کارگردانی علی احمدی مانده، پانته‌آ بهرام یکی از اصلی‌ترین بازیگران این نمایش به دلیل «ترک تمرین و عدم هماهنگی با گروه» کنار گذاشته شد؛ ناهماهنگی‌ای که ظاهرا به دلیل حضور او در نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی که کمتر از یک هفته تا آغاز اجرای نمایش «مادر» به کارگردانی علی احمدی مانده، پانته‌آ بهرام یکی از اصلی‌ترین بازیگران این نمایش به دلیل «ترک تمرین و عدم هماهنگی با گروه» کنار گذاشته شد؛ ناهماهنگی‌ای که ظاهرا به دلیل حضور او در نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی است. ظاهرا بهرام جایگزین نقشی شده که قرار بود پانته‌آ پناهی‌ها آن را ایفا کند.

پیش از ظهر امروز روابط عمومی نمایش «مادر» به کارگردانی علی احمدی که از ۳۱ خرداد اجرای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند در خبری از تغییر در بازیگر نمایش مادر گفت. در متن این خبر چنین آمده است: «پس از حدودا دو ماه تمرین، به دلیل عدم هماهنگی پانته‌آ بهرام بازیگر نقش «مادر» با گروه اجرایی و ترک تمرین، رویا میرعلمی نمایش مادر را همراهی خواهد کرد. گروه اجرایی اعلام می‌دارد با توجه به تعهدی که نسبت به اجرا در بازه‌ی زمانی مشخص (۳۱ خرداد تا ۳۱ تیر) به تماشاخانه ایرانشهر دارد و همچنین به احترام مخاطبانی که بلیت تهیه کردند، خانم رویا میرعلمی، در ادامه‌ی مسیر نمایش مادر را همراهی خواهند کرد.»

این در حالی‌ست که پانته‌آ بهرام از روز ۱۹ خرداد و آغاز نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی در این اثر روی صحنه می‌رود.

با توجه به اینکه هفته گذشته نام پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان یکی از بازیگران اصلی «جنایات و مکافات» اعلام شده و پس از چند روز از لیست بازیگران آن در خبرهای گروه حذف شد، به نظر می‌رسد پانته‌آ بهرام جانشین او در این نمایش شده باشد.

«جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی و با حضور بازیگرانی مانند بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ بهرام، اصغر پیران و بهناز جعفری از ۱۹ خرداد در تالار وحدت اجرای خود را آغاز کرده است.

نمایش «مادر» نوشته فلوریان زلر با طراحی و کارگردانی علی احمدی، با ترجمه تینوش نظم‌جو و تهیه‌کنندگی خسرو احمدی هم از ۳۱ خرداد با تغییر بازیگر در ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت. بازیگران این اثر نمایشی عبارتند از: رویا میرعلمی و پژمان جمشیدی، سهیل مستجابیان و حدیث بیابانگرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز