خبرگزاری کار ایران

رحیم طوفان:

فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم را دو میلیون بار غیرقانونی دانلود کردند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۲۳۳

کارگردان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم با اشاره به استقبال از این فیلم در شبکه نمایش خانگی از دانلود غیرقانونی این فیلم گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم طوفان (کارگردان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم) با اشاره به روند ارائه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: متاسفانه به این فیلم در جشنواره فیلم فجر و در زمان اکران نامهربانی شد و بعد از آنکه در جشنواره فیلم فجر اجازه نمایش به آن داده نشد در زمان اکران نیز فرصت عرضه به وجود نیامد و گروهی نگذاشتند تا این فیلم مخاطب خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: بعد از اکران ما تصمیم به عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گرفتیم و خوشبختانه بر اساس آنچه که موسسه رسانه‌های تصویری سوره به عنوان پخش‌کننده فیلم اعلام کرده؛ استقبال بسیار خوب بوده و در یک هفته ابتدایی نمایش در شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های وی‌اودی در میان فیلم‌های سینمایی عرضه شده، در صدر جدول فیلم‌های اجتماعی و همچنین پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار گرفته است.

طوفان افزود: متاسفانه همزمان با عرضه نسخه قانونی دانلود غیرقانونی این فیلم نیز در سایت‌ها ادامه دارد و بر اساس برررسی‌های ما از آمارهای مختلف تاکنون بیش از 2 میلییون بار این فیلم به‌صورت غیرقانونی دانلود شده است و  همچنین چندین بار از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شده است. امیدوارم مسئولان برای این مسئله چاره‌ای  بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز