خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم سامورایی در برلین برای کودکان کار و زنان و دختران آسیب‌دیده

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۷۳

فیلم سینمایی سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری برای کودکان کار و زنان و دختران آسیب‌دیده به نمایش درآمد.

 به گزارش ایلنا، طی مراسم ویژه‌ای در موزه سینما و با همکاری کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیته، شهرداری منطقه یک، موزه سینما، جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، انجمن احیاء، خیریه ملائک و با حضور کارگردان و بازیگران فیلم، فیلم سینمایی سامورای در برلین برای جمعی از  کودکان کار و دختران و بانوان آسیب دیده اجتماعی در موزه سینما به نمایش درآمد.

پیش از نمایش این فیلم مهدی نادری (کارگردان) با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم گفت: خوشحالم که این فیلم برای گروه‌هایی به نمایش در‌می‌آید که تعدادی از آنها تا امروز سینما نرفته‌اند و امیدوارم که اولین تجربه برای شما خوشایند باشد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم که ارتباط خود را با اعضای انجمن‌هایی که در حوزه اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند ادامه بدهیم زیرا معتقدیم که این کودکان استعدادهای زیادی دارند و سینما و تئاتر و اصولاً هنر راه مناسبی برای تربیت نسل آینده و تبدیل بزه اجتماعی به فرصت طلائی است.   

محمدجواد حق شناس نیز با تشکر از سازندگان فیلم سامورایی در برلین تاکید کرد: این اکران اولین بار است که با این روش و با همکاری سینماگران دغدغه‌مند انجام می‌شود و از این به بعد هر هفته یک فیلم را برای گروه‌های آسیب‌دیده اجتماعی نمایش می‌دهیم.

در این مراسم نادر مشایخی و محسن حسینی بازیگران فیلم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز