خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش نمایش «قهوه برزیلی» با ۴۰ درصد تخفیف

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۹۲

پیش فروش سه روز اول نمایش «قهوه برزیلی» به کارگردانی سمیه مهری و نویسندگی «کامران شهلایی» در سایت تیوال با ۴۰ درصد تخفیف آغاز شد.

به گزارش ایلنا، پیش فروش نمایش «قهوه برزیلی» به کارگردانی سمیه مهری و نویسندگی «کامران شهلایی» که از  ۱۹خرداد در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/p/ghahvehberezil آغاز شد. لازم به اشاره است که بلیت‌های سه روز اول این نمایش با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

قهوه برزیلی، داستان دو دوست صمیمی است که بعد از مدت‌ها همدیگر را ملاقات می‌کنند اما این ملاقات حقایق دردناکی را برملا می‌کند.

شراره رخام، علی شیری، سهیل محزون و سمیه مهری در نمایش «قهوه برزیلی» ایفای نقش خواهند کرد.

فریدا صفاییان (طراح گریم)، آرش روحی (طراح موسیقی)، آتوسا قاضی (طراح لباس)، الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه)، گیتی شاکری (روابط عمومی)، فرشته سهی (مسئول هماهنگی)، شکوفه بابایی (دستیار کارگردان)، سحر طباطبایی (منشی صحنه)، فرشید ابوالحسن‌زاده (مدیر صحنه)، مهدی اسدی (طراح پوستر)، امید راهور (طراح تیزر) و غزاله عنایتی و آرزو پاشا (عکاس) دیگر عوامل این نمایش هستند.

لازم به اشاره است نمایش قهوه برزیلی از ۱۹ خرداد هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱.۳۰ در سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان جهت خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال به آدرس https://www.tiwall.com/p/ghahvehberezil یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز