خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات انتخاب بخش سریال و نمایش خانگی جشنواره فیلم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۲۷

هیات انتخاب بخش سریال و نمایش خانگی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن فرصت ثبت نام آثار در جشنواره، انتخاب فیلم‌ها برای بخش‌های مختلف آغاز شده است.

هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره طی احکامی امیر به والی، سیدعلی حمیدی و رحمان سیفی آزاد را به عنوان اعضای هیئت انتخاب این بخش از جشنواره منصوب کرد.

در احکام صادره آمده است: نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی از شما به عنوان یکی از اعضای هیئت انتخاب بخش سریال و نمایش خانگی مسابقه سینمای ایران هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر دعوت به عمل می‌آید.

امید است با حضور ارزشمند جنابعالی و تجارب مفیدی که در این زمینه دارید، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمینه کیفی و محتوا در این بخش از جشنواره  باشیم.

در این دوره از جشنواره و در بخش سریال و نمایش خانگی، آثار فیلمسازانی چون فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی، منوچهر هادی، برزو نیک نژاد، بیژن میرباقری، سروش صحت، علیرضا افخمی، مهران غفوریان، علیرضا امینی، بهرنگ توفیقی، مازیار میری، سعید آقاخانی، سیروس مقدم، عزیزاله حمیدنژاد، حمید نعمت اله، همایون اسعدیان، احمد امینی، فریدون حسن پور، مهدی گلستان، احسان عبدی پور، جواد افشار، بهمن گودرزی، مهرداد خوشبخت، علی شاه حاتمی، حسین مهکام، فلورا سام، برادران محمودی و .... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. 

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی از 26 الی 31 تیرماه سال جاری در شهر تهران و در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز