خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری فیلم کوتاه "رولت" به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۷۷۶

فیلمبرداری فیلم کوتاه "رولت" به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی در تهران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، "رولت" نگاه فلسفی به زندگی و چرخه آن در جهان و دوئل عاشقانه در کره خاکی که در قالب بازی رولت روسی گنجانده شده است، دارد.

در خلاصه این فیلم آمده است: همه چیز در دنیا یک بازی است که گرداننده آن انرژی بزرگی است که از مافوق هدایت می‌شود. این فیلم در مدت زمان سه روز در تک لوکیشن داخلی ساخته و روایت شده است.

فیلم کوتاه "رولت" در ۱۴ دقیقه در مرحله تدوین قرار دارد و پس از طی مراحل جلوه‌های ویژه آماده نمایش برای حضور در جشنواره های داخلی و بین‌المللی است.

ابراهیم شفیعی پیش از این فیلم‌های کوتاهی چون "دوتارمو"، "صدای سکوت"، "صدای خواب"، "خط سفید"، "ساغر"، "روایت راوی" و مستندهای "زندگی و دیگر هیچ"، "فرنگیس" و "پارادیزو" را در رزومه کاری خود دارد.

عوامل فیلم کوتاه "رولت" عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: ابراهیم شفیعی، بازیگران: سهیل محبی، مینا سلیمی، سوها مورحاتمی، فیلم بردار: حامد وقاری، صدابردار: جلال سعادت یار، طراحی و ترکیب صدا: مهراد ابوالقاسمی، مهرداد براتی، تدوین: شاهین سپهری، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: جمال غیاث بیگی، حامد وقاری، طراح صحنه و لباس: بهاره دومیرانی، گریم: فاطمه کریمی، مدیر تولید: حسین فتحی، عکاس : حامد خادمی، موسیقی: اکبر بلالی، روابط عمومی: فرانک قنبری‌ اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز