خبرگزاری کار ایران

زمان، مکان و جوایز هفتمین جشنواره فیلم شهر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۸۶۷

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی عصر ۲۶ تیرماه و نمایش فیلم‌ها از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برنامه‌ریزی شده است.

پردیس سینما گالری ملت مرکز اصلی برگزاری جشنواره فیلم شهر خواهد بود. فراخوان این رویداد سینمایی بهمن ماه سال گذشته اعلام شده که ثبت‌نام اینترنتی آثار بخش اقلام تبلیغاتی سینمای ایران و محله تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

این دوره از جشنواره در پنج بخش: «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه سینمای بین الملل»، «مسابقه محله»، «مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران» و بخش «جنبی» برگزار می‌شود.

در بخش «مسابقه سینمای ایران» در بخش فیلم‌های «سینمایی»: هفت تندیس به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، در بخش فیلم‌های «ویدیویی»: هفت تندیس به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، در بخش «سریال‌ها و نمایش خانگی»: شش تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی، در بخش فیلم‌های «داستانی، پویانمایی کوتاه و نیمه بلند»: شش تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی و در بخش «مستند»: شش تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

در بخش «مسابقه سینمای بین الملل»، در زیر مجموعه بخش مسابقه فیلم‌های «داستانی و مستند بلند» پنج تندیس به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی و در در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند «داستانی، مستند و انیمیشن» سه تندیس به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

در بخش «محله»، یک تندیس و دو لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی در بخش «مسابقه» و یک تندیس و دو لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی در بخش «ویژه شهر تهران» به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

و در بخش «مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران»، پنج تندیس به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به برگزیدگان بخش عکس، پوستر، عنوان بندی، آنونس و تیزر و پوستر بهترین فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند اهدا می‌شود.

در بخش «جنبی» با عنوان «بی قرار تواَم» با موضوع سیل اخیر در شهرهای کشورمان، جشنواره یک اثر را به عنوان بهترین اثر معرفی کرده و لوح تقدیر و جایزه نقدی به کارگردان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز