خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات داوران جشنواره فیلم کن مطرح کرد:

فقط زمان بهترین فیلم را انتخاب می‌کند نه هیات داوران جشنواره

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۳۸۶

رئیس هیات داوران هفتادو دومین دوره جشنواره فیلم کن معتقد است که در سینما فقط یک قضاوت و رأی وجود ندارد، و در نهایت فقط یک داور (برای انتخاب بهترین فیلم) وجود دارد و آن هم زمان است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از رویترز، الخاندرو گونزالس ایناریتو (کارگردان مکزیکی و رئیس هیئت داوران هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن) با اشاره به حضور خود در این جشنواره گفت: باعث افتخار من است که  دعوت شدم تا ریاست هیئت داوران هفتاد ودومین دوره از فستیوال کن را برعهده داشته باشم.

 وی ادامه داد: همه کارگردان‌های حاضر در جشنواره از جمله ما به عنوان داوران، فیلم‌ها را خواهیم دید. من می‌خواهم به آنها بگویم که ما داوران جشنواره همه تلاش خود را برای انتخاب آثار خواهیم کرد، اما در سینما فقط یک قضاوت و رأی وجود ندارد و در نهایت فقط یک داور (برای انتخاب بهترین فیلم) وجود دارد و آن هم زمان است.

رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره کن در یک نشست خبری با حضور دیگر داوران گفت: مجموعه فیلم‌های این دوره از جشنواره بیش از این نمی‌توانست من را هیجان‌زده کند. تماشای این مجموعه برای من و دیگر اعضای هیئت داوران، مانند سفری است که ما را دگرگون خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز