خبرگزاری کار ایران

بازگشایی مجدد موزه دامغان در هفته میراث فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۲۸۴

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: موزه تاریخ شهر دامغان در هفته میراث فرهنگی بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی یغمائیان (معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان) افزود: موزه تاریخ شهر دامغان با محتوا آفرینی مجدد در این هفته بازگشایی می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه تصویری مرمت بناهای تاریخی در موزه سمنان و برگزاری نشست علمی باعنوان سیری در پژوهش‌های حوزه میراث فرهنگی استان سمنان را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: بازدید از موزه‌های زیر نظر این اداره کل در روز جاری (بیست و هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه رایگان است.

یغمائیان از برگزاری ورکشاپ (کارگاه تولید زنده) صنایع دستی در موزه گرمابه پهنه سمنان خبر داد و افزود: برپایی نمایشکاه عکس‌های شاهرود قدیم با عنوان «روایت گذشته» از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته میراث فرهنگی است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برپایی نمایشگاه نقاشی(نقاشی‌های پرویز حبیب پور) و اجرای برنامه‌های فرهنگی (مسابقه  نقاشی، خطاطی، سفال گری) کودکان در موزه اقوام گرمسار از دیگر برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان سمنان است.

امروز بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و آغازین روز  هفته میراث فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز