خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های خانه کتاب برای نمایشگاه قرآن اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۲۸

موسسه خانه کتاب به مناسبت بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۱۱ نشست تخصصی را با موضوعات قرآنی در غرفه این موسسه در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، موسسه خانه کتاب به مناسبت بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۱۱ نشست تخصصی را با موضوعات قرآنی در غرفه این موسسه در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می کند.

این ۱۱ نشست تخصصی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان علوم قرآنی از سوی موسسه خانه کتاب و با همکاری موسسه نهج‌البلاغه بنیاد بعثت و انجمن نهج‌البلاغه دانشگاه پیام‌نور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

اولین نشست خانه کتاب سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه، با عنوان« مصحف منسوب به امام علی(ع)؛ نسخه آستان قدس رضوی» با حضور مرتضی توکلی برگزار شد.

«روابط بینامتنی قرآن و نهج‌البلاغه» چهارشنبه(۲۵ اردیبهشت ماه)با حضور سمانه عزیزی و حسین افسردیر عنوان دومین نشست خانه کتاب در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

معرفی مجلات مرتبط با قرآن و حدیث و مطالعات دینی، موضوع سومین نشستی است که روز پنج شنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) با حضور سیدمجید نبوی در غرفه خانه کتاب برگزار می‌شود.

همچنین، غرفه خانه کتاب روز جمعه (۲۷ اردیبهشت ماه) میزبان نشست تخصصی «خاورشناسان و حدیث شیعه» با حضور علی حسن‌نیا است.

برنامه‌های خانه کتاب برای نمایشگاه قرآن اعلام شد

«در مکتب تربیتی امام علی علیه‌السلام»موضوع نشست دیگری است که با حضور محمدتقی رهبر از سوی خانه کتاب شنبه (۲۸ ارددیبهشت ماه) در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

از دیگر نشست‌های خانه کتاب در نمایشگاه قرآن، می‌توان به نشست «اندیشه‌ورزی در نهج‌البلاغه و معارف علوی» در روز یکشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) اشاره کرد. در این نشست احمدرضا آذربایجانی به عنوان سخنران حضور خواهد یافت.

«نقش کتاب در ایجاد هویت دینی کودکان (مطالعه موردی نهج‌البلاغه)»دوشنبه (۳۰ اردیبهشت ماه) با حضور شیرین بازیاریان در غرفه خانه کتاب بررسی می‌شود.

«روش آموزش حفظ قرآن» عنوان نشست دیگری است که روز سه شنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) با حضور عباس اکبری در غرفه خانه کتاب برگزار می‌شود.

در اولین روز خرداد ماه غرفه خانه کتاب میزبان نشست تخصصی «پژوهش‌های علمی در قرآن» با حضور میکائیل بهاری است.

فرشته محمدعلی و مهناز آل‌علی پنجشنبه(۲خرداد ماه) در غرفه خانه کتاب به بررسی «مدیریت خانواده مبتنی بر عهدنامه مالک‌اشتر» می‌پردازند.

آخرین نشست تخصصی خانه کتاب در این دوره از نمایشگاه قرآن نیز روز جمعه(۳خردادماه)، با موضوع «آسیب‌شناسی صنعت نشر قرآن» با حضور محمدتقی حق‌بین، سیدمرتضی آخوندی و علیرضا سبحانی نسب برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۲۱ به غرفه خانه کتاب واقع در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان، ابتدای درب ۱۳ مراجعه کنند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد در مصلی امام خمینی(ره)به مدت دو هفته پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز