خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند»

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۸۴۷

هم‌زمان با آغاز اجراهای نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» تازه‌ترین تولید تئاتر مستقل، از پوستر این نمایش رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» نوشته سفی اکسانن به کارگردانی هستی حسینی شب گذشته در حالی به صحنه رفت که از پوستر این نمایش نیز رونمایی شد.

طراحی پوستر تازه‌ترین تولید تئاتر مستقل برعهده مهدی دوایی بوده که پیش از این سابقه همکاری با مجموعه «تئاتر مستقل» و بسیار دیگر از گروه‌های تئاتری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

«وقتی کبوترها ناپدید شدند» دهمین نمایشی است که با حمایت تئاتر مستقل تولید می‌شود.

«باد شیشه را می‌لرزاند»، «رویای یک شب نیمه تابستان»، «رومئو و ژولیت»، «اپراتور نسل چهارم»، «گتو»، «بخواب در رویاهایت»، «رومولیت»، «شپش» و «سیزده» از جمله نمایش‌هایی هستند که پیش از این و با حمایت تئاتر مستقل تولید شده‌اند.

مهدی پاکدل، خاطره حاتمی، عباس خداقلی‌زاده، شهروز دل‌افکار، سارا زینعلی، الهه شه‌پرست، مهدی کوشکی و مجید نوروزی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

ماجرای نمایش که پس از ۸ ماه تمرین از ۱۷ اردیبهشت به صحنه رفته، در دوران جنگ جهانی دوم می‌گذرد و فرازو نشیب‌های زندگی یک هنرمند وابسته را در این دوران پی‌می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه tik۸.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز