خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

ده روز تا پایانِ فیلمبرداری مجموعه دلدار/ روایتِ دو عشق موازی/ هیچ مانعی سر راهمان نبود+تیزر

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۹۹۲

نوید محمودی با بیان اینکه تقریبا ده روز تا پایان فیلمبرداری مجموعه دلدار باقی مانده است، گفت: این موضوع که کدام سریال تلویزیون طرفدار بیشتری پیدا می‌کند، اهمیتی چندانی ندارد زیرا همه آثار تلویزیون متعلق به مردم ایران است.

نوید محمودی که به همراه برادرش جمشید، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «دلدار» است، درباره این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه‌بان» که سال گذشته از تلویزیون پخش شده بود، به خبرنگار ایلنا گفت: سال گذشته سریال «سایه‌بان» آذر ماه پخش می‌شد ولی مجموعه «دلدار» از امروز که اولین روز ماه مبارک رمضان است روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. قصه این مجموعه نیز درباره جوانان و خانواده است ولی این‌بار تمرکزی بیشتری روی عشق داشتیم که در بستر اتفاقات روزی که برای جوانان رخ می‌دهد، به آن پرداخت شده است.

وی افزود: در این مجموعه؛ دو عشق روایت می‌شود که به طور موازی در قصه پیش می‌روند و فکر می‌کنم این موضوع برای بینندگان نیز جذاب باشد. زوج‌های اصلی این سریال محمدرضا غفاری، سوگل خلیق و الناز حبیبی و حسام محمودی هستند.

محمودی با بیان اینکه «دلدار» برای من و جمشید تجربه خوشایندی بود، اظهار داشت: اکنون اواخر تصویربرداری مجموعه بوده و تقریبا تا ۱۰ روز دیگر تصویربرداری به‌طور کامل به پایان می‌رسد. در نهایت امیدواریم که مردم از نتیجه کار رضایت داشته باشند.

وی همچنین درباره اینکه چرا نام سازندگان سریال تفکیک شده نیست، بیان کرد: ما اصولا با هم کار می‌کنیم و دقیقا هر دو ما، هم تهیه‌کننده و هم کارگردان هستیم. در این سریال نیز با توجه به اینکه تا ماه رمضان زمان کمی تا پخش داشتیم، به صورت دو گروه همزمان فیلمبرداری را انجام دادیم. به این ترتیب قسمت‌هایی توسط من و قسمت‌هایی توسط برادرم کارگردانی شده که به نوعی سبب ایجاد سرعت در کار نیز شد. البته در حال حاضر که به پخش رسیدیم، من کارگردانی را رها کرده و در حال انجام کارهای فنی هستم ولی برادرم همچنان در حال کارگردانی قسمت‌های باقیمانده است.

تهیه‌کننده مجموعه دلدار درباره سختی‌ها و موانعی که در ساخت این کار با آن مواجه بوده نیز گفت: چون طرح اصلی سریال برای خود ما بود و نویسندگان قصه را بر اساس طرح ما نوشته بودند، این کار برای ما به شدت جذاب بود. البته طبیعتا به دلیل اینکه بخش عمده‌ای از کار در آخر پاییز و زمستان شروع شد، کار به شدت سختی بود. چراکه روزها خیلی سریع تمام شده و ما عملا از ساعت ۵ بعد از ظهر به بعد نمی‌توانستیم فیلمبرداری کنیم.

وی افزود: لازم است توضیح دهم که طبیعتا انسان‌ها از فعالیت زیاد خسته می‌شوند ولی برای ما کار لذت‌بخشی بود. ما واقعا برای کار کردن در تلویزیون مانعی نداشتیم و دوستان محبت کردن و از قصه حمایت کردن و دست ما را باز گذاشتند که مسئله قابل تحسینی است.

نوید محمودی درباره پیش‌بینی خود از بازخورد مخاطبان نیز اظهار داشت: فکر می‌کنم که قصه مورد توجه قرار گیرد و برای مردم قصه جذابی باشد. البته به نظر من این موضوع که کدام سریال تلویزیون طرفدار بیشتری پیدا می‌کند، اهمیتی چندانی ندارد و همه آثار این رسانه متعلق به مردم، تلویزیون ایران است. یعنی در اصل یک رقابت درون سازمانی بین سریال‌های سیما در جریان است.

حجم ویدیو: ۸.۵۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز