خبرگزاری کار ایران

به آهنگسازی مهدی پاک‌نژاد؛

تازه‌ترین تک آهنگ از مهدی پاک‌نژاد منتشر شد+صوت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۷۳

قطعه «با آب‌های روان» به آهنگسازی و تک‌نوازی سه‌تار مهدی پاک‌نژاد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، قطعه «با آب‌های روان» به آهنگ‌سازی و تک‌نوازی سه تار مهدی پاک‌نژاد با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در توضیح این قطعه بی‌کلام آمده است:

«این آهنگساز در اثر تازه‌اش که فقط به تک‌نوازی سه‌تار اختصاص دارد، یک موتیف ساده را با تکنیک‌های بسط و گسترش و تکرار به قطعه‌ای آرام و دلنشین تبدیل کرده و چنان که از اسمش پیداست، روان و جاری است. این قطعه در فضای موسیقی این روزها (که کمتر به هنر تکنوازی توجه می‌شود) نمونه خوبی است از جریان موسیقی ایرانی در نسل جوان و تازه کار این کشور که به درونمایه‌های هنری سرزمین‌شان وفادار هستند.

مهدی پاک‌نژاد تحصیل‌کرده رشته موسیقی در دانشکده هنر و معماری تهران، نوازندگی سه‌تار را نزد مسعود شعاری فرار گرفته و تاکنون ۲ آلبوم «و آنگاه سه‌نوازی» و «سیب، مهربانی» از او منتشر شده است. وی در حال حاضر نیز در گروه موسیقی «ونگ وا» به عنوان نوازنده سه‌تار و خواننده فعالیت دارد.

قطعه «با آب‌های روان» به نوازندگی مهدی پاک‌نژاد را اینجا بشنوید و دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز