خبرگزاری کار ایران

زمان‌بندی دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۵۰

برنامه زمان‌بندی اجرای شرکت‌کنندگان دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد از 27 خردادماه تا 4 تیرماه سال جاری اعلام شد. در این مدت افراد و گروه‌ها در سه بخش تک‌نوازی، دونوازی و گروه‌نوازی در سالن ایوان شمس به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا، برنامه زمان‌بندی اجرای شرکت‌کنندگان دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد از 27 خردادماه تا 4 تیرماه سال جاری اعلام شد. در این مدت افراد و گروه‌ها در سه بخش تک‌نوازی، دونوازی و گروه‌نوازی در سالن ایوان شمس به رقابت خواهند پرداخت.

روزهای 27 و 28 خردادماه این جشنواره به اجرای گروه‌نوازی، تک‌نوازی و دونوازی موسیقی ایرانی شرکت‌کنندگان شهر تهران اختصاص دارد. همچنین 3 تیرماه شرکت‌کنندگان برای گروه‌نوازی، تک‌نوازی و دونوازی موسیقی غیر ایرانی روی صحنه می‌روند و 4 تیرماه هم هنرمندان غیرتهرانی در رشته‌های گروه‌نوازی، تک‌نوازی و دونوازی ایرانی به اجرای برنامه می‌پردازند. 

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد نیز در روز پنجشنبه ۶ تیرماه در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود. دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد دارای بخش های تکنوازی، دونوازی و اجرای گروهی است که فراخوان جشنواره آذرماه سال 97 منتشر شد و پس از یک بار تمدید، 30 د‌‌‌‌ی‌ماه پا‌یان یافت. 

آثار رسیده در یک مرحله مورد بررسی قرار گرفت و قرار است در روزهای اعلام شده گروه‌های برگزیده با حضور هیئت داوارن جشنواره به رقابت بپردازند.

دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 14، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز