خبرگزاری کار ایران

منیژه محامدی از عضویت در خانه تئاتر استعفا داد/خانه تئاتر خانه برخی افراد خاص شده و رابطه بر آن حکم فرماست

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۳۷۴

منیژه محامدی گفت: با توجه به اوضاع فعلی خانه تئاتر، من و محمد اسکندری، از عضویت در خانه تئاتر استعفا می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی که شانزدهمین دوره از جشن‌های خانه تئاتر، به دبیری محمودرضا رحیمی از هفت اردیبهشت ماه آغاز شده، منیژه محامدی (کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر) به دلیل آنچه «بی‌احترامی» می‌داند هراه همسرش محمد اسکندری از عضویت در خانه تئاتر استعفا داد.

محامدی که همراه با همسرش، محمد اسکندری جزو اولین کسانی هستند که در دهه ۷۰ و همزمان با تاسیس خانه تئاتر، آن را همراهی کرده‌اند، هر دو تصمیم گرفته‌اند، خانه‌شان را ترک کنند.

این پیشکسوت تئاتری دلیل تصمیمش را این‌گونه توضیح داد: بی‌احترامی؛ قرار بود روز پنجشنبه، در یک نشست که مربوط به جشن خانه تئاتر است شرکت کنم. چندی پیش با من تماس گرفته و از من دعوت به حضور در این نشست کردند و قرار بر این شد، تاریخ و شرایط نهایی را به من اعلام کنند اما دیگر آن‌گونه که بایسته و شایسته است این اطلاع‌رسانی صورت نگرفت.

محامدی ادامه داد: بی‌احترامی و ارزش قائل نبودن برای جایگاه هنرمندان، امری همیشگی است اما از خانه تئاتر انتظار بی‌احترامی را ندارم. خانه تئاتر هیچ وقت حمایتی از من و گروهم که ۴۵ سال است با چنگ و دندان خود را سر پا نگه داشته‌ایم نکرده.

او تصریح کرد: با توجه به اوضاع فعلی خانه تئاتر، من و محمد اسکندری، از عضویت در خانه تئاتر استعفا می‌دهیم.

محامدی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه خانه تئاتر خانه برخی افراد خاص شده و رابطه بر آن حکم فرماست و عملا اقدامی که به نفع تئاتر و جامعه تئاتر باشد از آن نمی‌بینیم که اگر می‌دیدیم شرایط امروز تئاتر ایران به این وضع دردناک نمی‌بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز