خبرگزاری کار ایران

به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی انجام شد؛

کتاب خود را از اپلیکیشن «خواندنی‌ها» بیابید/ ارائه خدمات متنوع به کتاب‌خوانان

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۳۰

اپلیکیشن «خواندنی‌ها»، تازه‌ترین محصول مجمع ناشران انقلاب اسلامی، با ارائه خدماتی جالب و متنوع در حوزه کتاب اعم از دریافت اخبار، معرفی کتب شاخص، آشنایی با نویسندگان و ناشران، ارائه بسته‌های مطالعاتی جذاب و... در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اپلیکیشن «خواندنی‌ها»، تازه‌ترین محصول مجمع ناشران انقلاب اسلامی، با ارائه خدماتی جالب و متنوع در حوزه کتاب اعم از دریافت اخبار، معرفی کتب شاخص، آشنایی با نویسندگان و ناشران، ارائه بسته‌های مطالعاتی جذاب و... در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

مخاطبان کتاب و کتاب‌خوانی برای یافتن کتب دلخواه خود در بازار نشر عمدتاً با مشکل مواجه‌اند؛ به ویژه کتبی که بتوان آن را به راحتی در میان آثار متعدد نشر یافت و از خواندنش نیز پشیمان نشد.

بنابراین نیاز به مرجعی مطمئن برای یافتن بسته‌های مطالعاتی در هر حوزه از ادبیات، و نیز معرفی کتب پرمحتوا و درخور توجه احساس می‌شود؛ به ویژه رسانه‌ای که بتواند به دور از هیاهوی تبلیغاتی، این کتب پرمحتوا و خوش‌قلم را در اختیار کتاب‌خوانان قرار دهد.

اپلیکیشن «خواندنی‌ها» تازه‌ترین محصول فرهنگی کارشناسان مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که همزمان با سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی و به زودی به شکل عمومی در اختیار اهالی کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن تلاش می‌کند به شکلی منسجم، این نقیصه حوزه نشر را برای همه گروه‌های سنی کتاب‌خوان رفع کند.

این اپلیکیشن به شکلی مختصر و البته مفید، اطلاعاتی کامل را در مورد بهترین کتاب‌ها، نویسندگان و ناشران در اختیار مخاطب قرار داده است؛ بر این اساس کافی است کاربران با جست‌وجوی نام کتاب، ضمن دریافت متنی درباره خود اثر، از راه‌های دریافت آن مطلع شوند. ضمن اینکه مخاطبان همزمان می‌توانند دیگر کتب نویسنده و نیز آثار مرتبط و مشابه آن را دریافت کنند.

«خواندنی‌ها» علاوه بر امکان معرفی کتاب‌، در قالب شش بسته کلی کتاب اعم از «خانواده و مشاوره»، «علوم انسانی»، «ادبیات»، «جوانه‌های زندگی»، «شخصیت‌ها» و «دین»، با زیرشاخه‌های متعدد برای هریک، کتاب‌های مناسب عرصه‌های متنوع نشر را در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌دهد.

بسته‌بندی آثار، این امکان را فراهم می‌آورد که مخاطبان سیر مطالعاتی خود را منطبق با برنامه‌ای سنجیده پیش ببرند. معرفی کتاب پیشنهادی توسط مخاطب از دیگر امکاناتی است که از طریق این اپلیکیشن برای مراجعان فراهم شده است.

همچنین علاقه‌مندان به خبرهای بازار نشر، ازجمله فعالیت‌های فرهنگی مجمع ناشران، می‌توانند از طریق اپلیکیشن «خواندنی‌ها»، از تازه‌ها و فعالیت‌های حوزه کتاب آگاه شوند. این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز