خبرگزاری کار ایران

هیراد با سماع به دیدار هوادارانش رفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۷۶

حمید هیراد شب گذشته با اتفاقی ویژه در کنسرتش، طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، کنسرت حمید هیراد (خواننده موسیقی پاپ) دوشنبه نهم اردیبهشت 1398 طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

این کنسرت که با استقبال هواداران همراه بود، در ابتدای کنسرت زمانی که همه چیز برای آغاز برنامه مهیا بود، پنج نوازنده‌ دف به صحنه آمدند و چهار نفر هم با لباس سفید بلند (سماع‌گران) در وسط صحنه ایستاده بودند و  نوازندگان دیگر سازها نیز آماده‌ اجرا بودند، در ادامه هیراد به صحنه آمد و قطعه‌ی «کو به کو آمده‌ام» را با دف‌نوازی و رقص سماع اجرا کرد. 

«مستم کن»، «عشق»، «بی تاب» و «نیمه جان» قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند و زمانی که نوبت به اجرای قطعه‌ی «خدا» رسید، هیراد خطاب به هوادارانش گفت: آهنگ‌ بعدی را از همه آهنگ‌هایی که تا حالا ساخته‌ام، بیشتر دوست دارم. چون آن را برای معبودم نوشته‌ام.

در حالی که هیراد بخش‌هایی از کلام  قطعه‌ «خدا» را دکلمه می‌کرد، باز هم نوازندگان دف با چهار تن از سماع‌گران به صحنه آمدند تا اجرای این قطعه با فضایی معنوی و جذاب همراه باشد. به این ترتیب می‌توان گفت حمید هیراد با اجرای شب گذشته‌اش از فضایی جدید در کار هنری خود خبر می‌دهد.

«معشوقه» و «دلارام» قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند و پس از آن حاضران در سالن میلاد وقتی صحنه را غرق در نور قرمز دیدند، متوجه شدند که نوبت اجرای قطعه‌ی «انفرادی» است. این قطعه در میان آثار پاپ تولید شده، طی سال‌های اخیر فضای تنهاییِ انسان امروزی را روایت می‌کند.

پس از اجرای قطعه‌ی «انفرادی»، هیراد گفت: خدایا هیچ کسی را در جهان هستی‌ات انفرادی نکن. حتی یک مورچه را. به افتخار کسانی که امشب کنارتون هستن و نزاشتن که انفرادی باشید، دست بزنید.

در ادامه هیراد و گروهش «بارون» و «هل‌هله» را اجرا کردند. هیراد پیش از اجرای قطعه «نیمه جان» گفت: «قطعه نیمه جان را برای مادرم ساختم که نامش فاطمه است.» سپس هیراد از صحنه پایین آمد تا مادرش را در آغوش بکشد.» و از هوادارانش خواست تا تمام مادران ایران را تشویق کنند و البته به افتخار قله‌های کشورمان(پدران) جیغ و سوت و هورا بکشند.

«ماه من»، «دیوانه شهر»، «یار»، «شوخیه مگه»، «رسوایی» و چند قطعه‌ دیگر هم در این کنسرت اجرا شد.

 پدرام پالیز و گروه «پازل بند» مهمانان ویژه‌ی اجرای حمید هیرادبودند و عماد گلچهر نوازنده گیتار، مازیار احمدپور نوازنده گیتار الکتریک، مجید مصطفایی نوازنده گیتار بیس، علی فربدنیا نوازنده سازهای بادی، سیدسروش احسانی نوازنده پرکاشن، مهدی شفیعی نوازنده درام و حسین نظری رهبر ارکستر، هنرمندانی بودند که شب گذشته در کنار هیراد به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز