خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

روز خلیج فارس، شناسنامه هویت مردم ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۶۴

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هرمزگان حریم امن همیشگی برای امنیت کشور است، گفت: روز خلیج‌فارس شناسنامه هویتی مردم ایران‌زمین است.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هرمزگان حریم امن همیشگی برای امنیت کشور است، گفت: روز خلیج‌فارس شناسنامه هویتی مردم ایران‌زمین است.

سیدعباس صالحی که برای حضور در همایش ملی خلیج فارس به استان هرمزگان سفر کرده است، در بدو ورود به شهر بندرعباس، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: این روز ملی به‌عنوان یک نمادی از هویت ایرانی تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان هرمزگان در نمادسازی این اعتبار نقش قابل‌توجهی را در طول تاریخ ایران‌زمین ایفا کرده و خواهد کرد، از هرمزگانی‌ها به عنوان حریم امنی برای امنیت ایران نام برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های استاندار هرمزگان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و همه نهادها برای بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری برنامه‌های متنوع‌تر و گسترده‌تری در حوزه‌های بسیار مختلفی تدارک دیده شده است.

صالحی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که در تدارک مراسم این روز ملی نقش داشته‌اند، افزود: امید است روز ملی خلیج فارس و گرامی‌داشت آن، نقطه عطفی برای بزرگداشت بیشتر ملی و حماسه‌های بزرگ ایران اسلامی باشد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار هرمزگان، رییس مجمع نمایندگان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از بوکتاب بندرعباس بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز