خبرگزاری کار ایران

از طرح انتخاب چهره مردمی برنامه تلویزیونی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۶۱

مراسم تجلیل از طرح انتخاب چهره مردمی برنامه تلویزیونی فرمول یک با حضور سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک ، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و علی ضیاء تهیه کننده و مجری فرمول یک در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید اوحدی (رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران) با تجلیل از طرح چهره مردمی فرمول یک گفت: این طرح به خودی خود اتفاق مهمی در رسانه ملی به شمار می‌آید چرا که پیش از این اغلب شاهد این بود که از سلبریتی‌ها تقلید می‌شد ولی حال این برنامه تجلیل از قهرمان در دل مردم را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه این برنامه قرار است برای  سیل‌زدگان کاری انجام دهد، افزود: همچنین قرار است دو رویداد مهم به زودی اتفاق بیفتد، اولین رویداد بزرگترین همایش خیرین سراسر کشور است که فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می ‌شود که در آن خیرین برای ساخت خانه فرهنگ و  کودک  اعلام آمادگی کردند. اتفاق دوم حراج بزرگی است که 20 اردیبهشت ماه  آغاز می‌شود و در آن قرار است لباس ورزشکاران به حراج گذاشته شده و ستارگان سینما و هنرهای دیگر نیز در این حراج  کمک خواهند کرد.

اوحدی در ادامه بیان کرد: هیچ جای دنیا سابقه ندارد که دو هزار چهره مردمی معرفی شده و از آنها تجلیل به عمل آید و این کار بزرگی است که توسط برنامه فرمول یک انجام شده است

وی اضافه کرد: در واقع اگر امروز ما از این برنامه تجلیل می کنیم تجلیل از اخلاق است زیرا کسانی که  در این برنامه از آنها قدردانی شد  نمونه حقیقی اخلاق هستند.

مجید زین العابدین مدیر شبکه یک نیز در این نشست بیان کرد: معرفی چهره‌های مردمی در تلویزیون فارغ از اینکه اتفاقی ملی به شمار می‌آید، سبب ایجاد انگیزه و شادابی در جامعه می‌شود. چراکه در آن همه نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی یک هم افزایی و جریان فرهنگی را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: این اتفاق و رویداد مظهر برجسته‌سازی توانمندی‌های مردم ایران اسلامی بود که در آن هرکسی در هر جایگاهی توانمندی و کار منحصر به فرد خالصانه‌ای ارائه دهد، دیده می‌شود.

زین العابدین در ادامه بیان کرد: این طور به نظر می‌رسد که معرفی چهره‌های مردمی در تلویزیون مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب، یعنی حرکت «آتش به اختیار» بود. چراکه در جریان اتفاقات سیل، ما چوپانی که در بین چهره‌های مردمی انتخابی ما بود را دیدیم که چطور مشغول ایجاد سیل بند بود. همچنین طناز بحری دیگر چهره مردمی تلویزیون در مناطق سیل زده حضور فعالی داشت. البته دیگر چهره های مردمی هم تحت عناوین دیگری در مناطق سیل زده فعالیت می‌کردند و در جریانات مختلف اجتماعی موثر بودند.

مدیر شبکه یک در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: دوستان ما در «فرمول یک» بدانند پرچم اجرای طرح معرفی چهره‌های مردمی ادامه پیدا می‌کند. چراکه بیش از هفت میلیون در نظرسنجی و انتخاب چهره‌های مردمی مشارکت کردند و قطعا به خاطر این اهتمام مردمی این طرح در تلویزیون ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز