خبرگزاری کار ایران

سریال‎های رمضانی امسال تلویزیون مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۸۴

پخش سریال‎های ماه رمضان سال ۹۸ نیز همانند سا‎ل‌های گذشته، چند روز دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، پخش سریال‎های ماه رمضان سال ۹۸ نیز همانند سا‎ل‌های گذشته، چند روز دیگر آغاز می‌شود. از ۱۶ اردیبهشت امسال، سه سریال جدید پخش می‎شود که هر یک موضوع و قالب متفاوتی دارند.

سریال شبکه سوم سیما «برادر جان» نام دارد. سریال «برادر جان» ملودرامی خانوادگی، با مضمونی اجتماعی و مذهبی است که موضوع اصلی آن «حق الناس» است. در این سریال پسری بعد از فوت پدرش می‌خواهد بدهی‌های او را ادا کند. نویسنده فیلم‌نامه «برادر جان» سعید نعمت الله و کارگردانی آن برعهده محمدرضا آهنج است. علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد از بازیگران سریال «برادرجان» هستند.

شبکه دو، «دلدار» را به عنوان سریال مناسبتی خود در ماه مبارک رمضان برگزیده است. این سریال به کارگردانی برادران محمودی در حال تولید است. «دلدار» در دل یک داستان عشقی، به مسائل و چالش‎های امروز نسل جوان می‎پردازد. «دلدار» داستان جوانی به نام آرش است که به رغم موفقیت علمی و تحصیلی اما به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می‌کند و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند. محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، شادی مختاری، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری از جمله بازیگران این سریال هستند.

شبکه یک سیما نیز پایان بخش سریال‎های سیما در شب‎های ماه مبارک رمضان است. این شبکه با سریال «از یادها رفته» به استقبال این ایام می‎رود که روایتی تاریخی دارد. «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان، در دل تاریخ معاصر و دوران پهلوی اول می‌گذرد. داستان این سریال درباره دختری جوان در سال ۱۳۱۹ است که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما کشف حقایق و واقعیت‌هایی، موجب تحول زندگی او می‌شود. سریال «از یادها رفته» در ۵۰ قسمت ساخته شده که پخش آن، پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد یافت. حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب و مهرداد ضیایی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز