خبرگزاری کار ایران

رونمایی دو کتاب از نشر سنگ در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۷۶

نشر سنگ امسال برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، نشر سنگ امسال برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

کامران محمدی، مدیر نشر سنگ در این باره گفت: ما البته نشری بسیار نوپا هستیم و تعداد آثارمان به حد کفایت نیست، چون همان طور که می‌داند نشر سنگ از اواسط سال گذشته شروع به فعالیت کرده است، اما خوشبختانه شرایطی فراهم شده است که در کنار نشر فراموشی بتوانیم کتاب‌های‌مان را عرضه کنیم.

محمدی درباره‌ی برنامه‌های این نشر در سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: دو کتاب جدید در ایام نمایشگاه برای اولین بار عرضه خواهند شد که هر دو ازجمله‌ پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز بوده‌اند و کتاب‌های جذابی هستند.

محمدی افزود: یکی از این دو رمان «همسران تابستانی» است که با ترجمه‌ی خانم ندا لهردی منتشر کرده‌ایم و دیگری، داستانی  مشهور به نام «مغز در آتش» است که سوزانا کاهالان، خبرنگار نیویورک پست براساس تجربه‌ واقعی خودش نوشته است. این کتاب را هم خانم شهناز کمیلی‌زاده ترجمه کرده است.

این نویسنده همچنین گفت: علاوه بر این‌ها، فروشگاه آنلاین نشر سنگ نیز به نشانی sangpublication.ir همزمان با نمایشگاه کتاب آغاز به کار می‌کند و دوستان شهرستانی یا علاقه‌مندانی که به هر دلیل نمی‌توانند به نمایشگاه بیایند، می‌توانند از طریق سایت نشر سنگ، کتاب‌های ما را به صورت پستی و با تخفیف ۲۰ درصد دریافت کنند.

غرفه‌ نشر سنگ در سالن ناشران عمومی، راهرو ۱۷، غرفه‌ی ۷۶۳ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز