خبرگزاری کار ایران

حضور ایران در ۲۰ نمایشگاه گردشگری خارجی در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۹۷

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری گفت: ایران در سال ۱۳۹۸ در ۲۰ نمایشگاه گردشگری خارجی شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم لاریجانی گفت: نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه های خارج از کشور با حضور روسا و نمایندگان تشکل های گردشگری اعم ازانجمن دفاترخدمات مسافرتی ایران، جامعه تخصصی تورگردانان، انجمن راهنمایان ایران، انجمن بومگردی های ایران، جامعه هتلداران ایران و شرکت‌های تابعه سازمان میراث‌فرهنگی با هدف تصویب فهرست نمایشگاه‌های خارجی و چگونگی روند برگزاری نمایشگاه‌ها برگزارشد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری افزود: سال گذشته پس از استعلام از تشکل‌های مختلف گردشگری برای تنظیم فهرست نمایشگاه‌های خارجی و تطبیق آن با فهرست کشورهای اولویت دار بازار هدف، ۲۰ نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه‌های خارج از کشور فهرست نهایی نمایشگاه‌های خارجی به تصویب رسید و مقرر شد صنعت گردشگری کشور به طور متمرکز و در قالب پاوین جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کند.

به گفته مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری نقش استان‌ها، جوامع و تشکل‌ها، حضور فرهنگ، آداب و موسیقی ایران، ضرورت توجه به نمایشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بهره برداری از ظرفیت رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله مواردی بود که در راستای چگونگی برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

لاریجانی گفت: نمایشگاه‌های  بین‌المللی سفر و گردشگری AITF آذربایجان، COTTM چین، ATM دبی، عراق، Kotfa کره‌جنوبی، CMT چین، پاکستان، OIPYKA روسیه،  CITM چین، JATA ژاپن، TOP RESA فرانسه، عمان، هند، IITT هند، Fitur اسپانیا، EMITT ترکیه، TTG ایتالیا، ITB برلین، MITT روسیه و Gitf چین نمایشگاه هایی هستند که ایران درحوزه گردشگری در آنها حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز