خبرگزاری کار ایران

اختصاص بخشی از درآمد پازل‌بندها به نفع سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۰۰

کنسرت «پازل‌بند» یک‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و علی رهبری با همراهی اعضای گروهش به اجرای قطعات متنوعی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کنسرت «پازل‌بند» عصر یک‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و با استقبال حاضران و علاقمندان روبرو شد.

کنسرت «پازل بند» که قرار بود ساعت 19:30 آغاز شود با تاخیری نزدیک به یک ساعت، راس 20:05 به خوانندگی علی رهبری آغاز شد.

در ابتدای کنسرت علی رهبری قطعه «صاف و صادق» را اجرا کرد و پس از آن به اجرای قطعه «به شرطی که» پرداخت.

در ادامه کنسرت علی رهبری به حاضران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از درآمد کنسرت به سیل‌زدگان اختصاص داده خواهد شد. او سپس از مخاطبانش خواست به احترام آسیب‌دیدگان به مدت 15 ثانیه سکوت کنند و برای آنها دعا بخوانند.

در ادامه برنامه، قطعات «دلارام»، «دلداده»، «معشوقه» توسط علی رهبری و اعضای گروهش اجرا شد و پس از آن علی رهبری به اجرای قطعات «دنیامیا» و «نگم برات» «به سرم زده» پرداخت و آهنگ «مغرور و عاشق» را به عشاق مغرور تقدیم کرد.

«قایق کاغذی»، «جاده»، «یار دیوونه»، «هستی» و «اصلا دلم خواست»، «داستان»، «کوتاه بیا»، «آخرش رسید»، قطعات دیگر کنسرت »پازل‌بند» بودند  که در میان آنها «کوتاه بیا» جزو آثار منتشر نشده «پازل‌بند» است.

کنسرت «پازل‌بند» با اجرای دو قطعه «گریه چیه» و «دمتم گرم» به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز