خبرگزاری کار ایران

گام نخست برای راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۶۷

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراکز و مجموعه‌های هنری بیرجند در خراسان جنوبی دیدن کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری)، هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی) و محمد اله‌یاری فومنی (مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری) در سفر به استان خراسان جنوبی از مجموعه‌های هنری بیرجند دیدن کردند.

معاون امور هنری در بازدید از مراکز هنری بیرجند گفت: مایه خوشحالی است که در استان خراسان جنوبی جوانان باانگیزه و فعال در هنر پرورش یافته‌اند و این امر بر ضرورت ایجاد زمینه و فضا برای فعالیت هنرمندان در استان تاکید می‌کند.

حسینی در ادامه گفت: بی تردید آمایش سرزمینی هنر می‌تواند تصویر دقیقی از ظرفیت‌ها، امکانات و نیازهای هنری  استان‌ها فراهم کند تا بر اساس آن از ظرفیت‌های هنری، استفاده جامع‌تر و بهتری شود. طرح آمایش سرزمینی هنر در معاونت امور هنری در حال انجام است تا با نگاه ملی و مبتنی بر اطلاعات دقیق و جامع از ظرفیت‌ها و ضرورت‌ها، روند فعالیت‌های هنری تداوم یابد.

معاون هنری از موسسه فرهنگی، هنری عرفان بیرجند که در زمینه آموزش هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و موسیقی و برگزاری و اجرای برنامه‌های هنری فعالیت می‌کند، دیدن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز