خبرگزاری کار ایران

داودنژاد: گفتنی‌ها را پیش از این گفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۸۴

پوستر فیلم سینمایی «مصائب شیرین 2» با حضور علیرضا داودنژاد کارگردان این اثر در نخستین روز سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «مصائب شیرین 2» که در بخش «سینمای سعادت» سی و هفتمین جشنواره جهانی فجر حضور دارد در ساعت 19:45 در سینما فلسطین به نمایش درآمد و پیش از نمایش این فیلم از پوستر آن رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم حبیب رضایی که معرفی این فیلم را برعهده داشت، گفت: من بسیار برای دیدن فیلم اشتیاق دارم پس خیلی صحبت نمی‌کنم و از آقای داوود نژاد دعوت می‌کنم که در اینجا حضور پیدا کنند و اگر نکته‌ای دارند بگویند.علیرضا داودنژاد هم با حضور روی سن اعلام کرد گفتنی‌ها را پیش از این گفته است.

رضا داودنژاد بازیگر فیلم هم با بیان این که هنوز فیلم را ندیده است، گفت: ۲۲ سال پیش برای اولین بار با «مصائب شیرین 1» وارد سینما شدم. فیلم‌های ما بسیار خانوادگی است و تمام خانواده ما در این فیلم حضور دارند.وی در ادامه از تمامی عوامل فیلم دعوت کرد تا روی سن حضور پیدا کنند و افزود: جای مامان آتی هم خالی است.

زهرا داودنژاد دیگر بازیگر این فیلم هم از حاضران خواست تا برای شادی روح مادربزرگشان (مامان آتی) صلوات بفرستند.

در ادامه پس از رونمایی از پوستر این فیلم مخاطبان به تماشای آن نشستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز