خبرگزاری کار ایران

هفتم اردیبهشت ماه و در تالار اندیشه؛

«علیرضا افتخاری» با همراهی «حسین پرنیا» به یاری سیل‌زدگان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۸۳

هفتم اردیبهشت ماه «حسین پرنیا» با همراهی «علیرضا افتخاری» در حمایت از سیل‌زدگانِ کشور کنسرتی را در دو بخش فارسی و لری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، هفتم اردیبهشت ماه «حسین پرنیا» با همراهی «علیرضا افتخاری» در حمایت از سیل‌زدگانِ کشور کنسرتی را در دو بخش فارسی و لری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌کنند. سرپرستی گروه در این برنامه را «صائب کاکاوند» برعهده دارد.

در این کنسرت قطعات «پادشاه فصل‌ها» با شعری از مهدی اخوان ثالث و ملودی حسین پرنیا، «میرا» با شعری از نیما یوشیج با ملودی حسین پرنیا، «بی‌بی جون» با شعری از احمد شاملو و ملودی حسین پرنیا به همراه تعدادی از قطعاتِ خاطره‌انگیز این خواننده اجرا می‌شود.

این دو هنرمند سال‌ها قبل، «پادشاه فصل‌ها» را منتشر کردند. این آلبوم شامل 12 قطعه از جمله « بی تو بودن»، « سولو سنتور بی بی چون»، « بی بی جون»، « پاییز»، « دوره گرد»، « کنج تنهایی»، «سولو سنتور ماهور»، «قاصد تلخ»، «نفرین به سفر»، «رها»، «ریرا» و «پیوند عمر» است و اشعارِ آن از سروده‌های شاعرانی چون محمد سلمانی، احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، علیرضا اخلاقی، نیما یوشیج و حافظ انتخاب شده است.

در این آلبوم که با تنظیم و آهنگسازی حسین پرنیا منتشر شده است، نوازندگانی چون ارسلان کامکار (ویلن و بربط)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، صائب کاکاوند ( تار و بم تار)، پژمان پرنیا ( تنبک)، حسین پرنیا (سنتور) و کریم باقری (ویلن سل) حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز