خبرگزاری کار ایران

آبگرفتگی حمام وکیل شیراز رفع شد/ سیل به آثار فرهنگی تاریخی فارس آسیبی وارد نکرده است/ آماده‌باش برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۹۸

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: سیل، به هیچ کدام از آثار فرهنگی تاریخی این استان آسیبی وارد نکرده است.

به گزارش ایلنا، مصیب امیری (مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس) با اشاره به وقوع سیل مهیب در استان فارس و شهر شیراز گفت: با تمهیدات صورت گرفته، هیچ کدام از آثار فرهنگی تاریخی این استان در سیل آسیبی ندیده‌اند.

او افزود: با وقوع بارندگی شدید در استان و جاری شدن سیل، بلافاصله بازدید از آثار فرهنگی تاریخی و مراکز مهم گردشگری استان آغاز شد که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این بناها و آثار آسیبی ندیده‌اند و تنها شاهد آبگرفتی در حمام وکیل بودیم که این آبگرفتی نیز رفع شد.

امیری گفت: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس، آمادگی برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی وجود دارد و در ین خصوص برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان فارس افزود: سالن‌های سرپوشیده، بقاع متبرکه، مدارس، مساجد و ... از جمله مکان‌هایی هستند که برای اسکان اضطراری گردشگران و مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

او خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به احتمال مفقود یا آسیب دیدگی مدارک شناسایی گردشگران بر اثر سیل، به مراکز اقامتی توصیه شده برای پذیرش مسافرانی که مدارک آنها در سیل مفقود شده و یا آسیب دیده است، همکاری و مساعدت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز