خبرگزاری کار ایران

حمایت صندوق هنر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آسیب دیده از سیل گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۶۴

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: صندوق اعتباری هنر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آسیب دیده از سیل استان گلستان حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: هنرمندان، اهالی فرهنگ و رسانه‌ای که در جریان سیل اخیر استان گلستان آسیب دیده‌اند از سوی صندوق اعتباری هنر حمایت می‌شوند.

سید حسین سیدزاده، ضمن اعلام این خبر گفت: حادثه تلخ سیل اخیر در استان‌های گلستان و مازندران متاسفانه خسارت سنگینی به هم‌وطنان عزیزمان در این استان‌ها وارد ساخت. صندوق اعتباری هنر نیز هم‌گام با سایر نهادهای کشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل زده در این استان‌ها شد.

سیدزاده اظهار داشت: این صندوق در راستای وظیفه ذاتی خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و نماینده صندوق در این استان (پریسا فاضلی راد) نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده از این حادثه اقدام و هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب دیده از این حادثه را به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: شماره پیامک ۵۰۰۰۲۸۱۶۰ در تمام ساعات شبانه روز و شماره تلفن ۴۲۷۱۳۶۱۰ در تهران و شماره همراه ۰۹۲۱۵۸۳۹۸۷۲ در استان گلستان برای ارتباط مستقیم هنرمندان مناطق سیل زده و نیز هنرمندان سراسر کشور که قصد کمک در این خصوص را دارند آماده دریافت پیام‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز