خبرگزاری کار ایران

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان:

شرکت خدمات مسافرتی «آسمان گشت خیال» فاقد هرگونه مجوز است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۲۶

روابط عمومی امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اعلام کرد: شرکت خدمات مسافرتی آسمان گشت خیال فاقد هرگونه مجوز است و مسافران و گردشگران از اخذ خدمات از این شرکت خوداری کنند.

به گزارش ایلنا، بنابر تاکید روابط عمومی امورفرهنگی و بین‌الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، شرکت آسمان گشت‌خیال فاقد هرگونه مجوز است و مسافران و گردشگران از اخذ خدمات از این شرکت خودداری کنند.

روابط عمومی امورفرهنگی و بین‌الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: شرکت آسمان گشت خیال فاقد هرگونه مجوز فعالیت است و مجاز به ارائه هیچ گونه خدمات از قبیل فروش بلیط (هواپیما،قطار،اتوبوس )، فروش تور (داخلی و خارجی)، رزرو اماکن اقامتی (داخلی و خارجی) و اجرای تور (داخلی و خارجی) به مسافرین و گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به مسافرین و گردشگران و کلیه واحدهای گردشگری سراسر کشور توصیه می‌شود تا جهت آرامش خیال و سفری راحت و آسوده جهت اخذ خدمات گردشگری صرفا از واحدهای مجاز خدمات اخذ نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه گردشگری با شماره ۰۹۶۲۲ یا ۳۲۲۲۴۵۸۱با پیش شماره ۰۱۷ تماس گرفته و مراتب را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گلستان اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز