خبرگزاری کار ایران

کمک‌رسانی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به سیل‌زدگان/ توزیع غذای گرم بین مردم

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۱۱

جانشین دبیر ستاد خدمات سفر استان گلستان گفت: از بدو شروع سیلاب در استان، یگان حفاظت میراث فرهنگی در کنار سایر نیروهای امدادی وارد میدان شدند و تا به امروز در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های آسیب دیده هستند.

به گزارش ایلنا، احمد تجری (جانشین دبیر ستاد خدمات سفر استان گلستان) با اشاره اقدمات در حوزه کمک به سیل‌زدگان گلستان، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ متاسفانه با شرایط جوی و بارندگی برخی هم استانی‌ها در روستاها و شهرهای گنبدکاووس، گمیشان، آق‌قلا و بندرترکمن دچار سیل و آب‌گرفتگی در منازل شدند.

وی تصریح کرد:  در همین راستا یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به امداد و خدمات رسانی به شهروندان گرفتار شده در سیل  اقدام کرده است و بصورت شبانه روز در مناطق حضور دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: همچنین تهیه و توزیع غذا بین سیل زدگان و خدمات‌رسانی از طریق شهروندان در راستای کمک به مردم این منطقه دنبال می‌شود.

وی افزود: با توجه به هوشیاری نیروی انتظامی در حوزه اماکن و منازل منطقه سیل زده و همچنین تشدید اقدامات انتظامی سیل زدگان از نظر امنیت منازل خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

تجری گفت: نیروی انتظامی با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود به صورت شبانه‌روزی با توجه به وظایف ذاتی و سازمانی خود در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است

وی تاکید کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در استان به زودی مشکلات مردم‌ مناطق سیل زده حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز