خبرگزاری کار ایران

فاتح بادپروا، دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۲۸۸

با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی، سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با انتصاب شهرام کرمی، سیدفاتح بادپروا به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.

در بخشی از متن حکم ایشان آمده است: «از میان گونه‌هاى متنوع هنر تئاتر، شاید بتوان تئاتر خیابانى و بیرونى را عمومى‌ترین شکل اجراى نمایش و سهل‌ترین راه ارتباط با مخاطب برشمرد.

گونه‌اى که در وراى این دسترسى آسان و ظاهر بى‌تکلف حائز ساحت خطیر و پراهمیتى است که گام نهادن در این وادى را مستلزم تسلط به دانش، بینش و خلاقیتى ویژه مى‌کند.

جشنواره تئاتر خیابانى به دوران بلوغ و ثمربخشى خود بر دامان مهربان و پربرکت کردستان و مریوان هنرپرور مى‌رسد و شایسته است این سرمایه سترگ به یارى تمام هنرمندان شریف تئاتر و مسولان هنردوست کردستان و به همت و همراهى شهروندان شرافتمند و مهرپیشه مریوان به نیکوترین شمایل به جهان هنر نمایانده شود.

نظر به تجربه، تخصص، تعهد و دغدغه شما و به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى کردستان به عنوان «دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللى تئاتر خیابانى مریوان» منصوب مى‌شوید.»

سیدفاتح بادپروا کارگردان، پژوهشگر و بازیگر تئاتر اهل مریوان، از بنیان‌گذاران جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به شمار می‌رود. دبیر دوازدهمین دوره این جشنواره، دبیر اجرایی دوره‌های قبل جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی کردستان بخشی از مسئولیت‌های او بوده است. این هنرمند کردستان در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز با نمایش «دختر سطلی» حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز