خبرگزاری کار ایران

هادى عامل با «آلفرد» به ایرانشهر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۳۱۹

نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آلفرد» به نویسندگی پاسکال نوواکی با ترجمه هومن حسین‌زاده با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش کمدی بورلسک چنین آمده است: «مردی تصمیم به خودکشی دارد، در آخرین لحظات، جنی از بطری بیرون می‌آید و تلاش می‌کند تا او را از این کار منصرف کند و...»

هادی عامل (بازیگر و کارگردان تئاتر) پیش‌تر نمایش‌های موفقی با عنوان‌های «مضحکه دزدها»، «افسانه ببر»، «حساب پرداخت نمی‌شه»، «اخککندو» و... را روی صحنه برده است.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی (آهنگساز)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، امیر قادری (طراح گریم)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، حامد ادوای و فرشته قاسم‌پور (دستیاران کارگردان)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات - you studio) و امیر خدامی (عکاس) اشاره کرد.

نمایش «آلفرد» نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می‌رود. بازیگران این اثر به زودی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز