خبرگزاری کار ایران

پردیس میزبان همایش ملی شاعران کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۳۱

شهرستان پردیس برای دومین بار میزبان همایش بزرگ شاعران استان تهران "بهار پردیس" بود.

به گزارش ایلنا، دومین همایش بزرگ شاعران استان تهران، شب گذشته در فرهنگسرای مهر بومهن برگزار شد.

این مراسم با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام مجید عبداللهی، محسن بخششی (رییس شورای شهر بومهن) و اعضای این شورا و شاعران استان تهران از جمله فرهاد سالار، رضا عبدالهی، صمدالله لطفی، کاظم جیرودی، عطایی، لیلا عبدی، طاهره داوری، امجد زمانی در فرهنگسرای مهر بومهن برگزار شد.

امجد زمانی (رییس انجمن ادبی مهر و دبیر این همایش) در همین رابطه گفت: حدود ۳۰۰ اثر از ۶۵ شاعر تهرانی به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از بررسی دقیق همه آثار توسط گروه کارشناسی به سرپرستی استاد رضا عبدالهی تعداد ۲۵شاعر در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو پذیرفته شده است.

وی افزود: حضور شاعران نام آشنا در کنار جوانان شرکت کننده تلفیق مناسبی را در این همایش رقم زده است.

زمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کیفیت آثار ارسالی بسیار مطلوب و نسبت به اولین همایش که پارسال برگزارشد رشد کمی و کیفی بالایی داشت.

دبیر برگزاری همایش افزود: امسال داوری آثار بصورت آنلاین و در اختتامیه انجام شد و این می‌تواند تجربه خوبی شود تا شاعران خود از نزدیک شاهد داوری آثارشان باشند.

وی همچنین در پایان این مراسم اعلام کرد با موافقت مسئولین و هیئت داوری شاعران استان شهر بومهن واقع در شهرستان پردیس سال ۹۸ میزبان همایش ملی شاعران کشور خواهد بود.

 آثار برتر و پذیرفته شده در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز