خبرگزاری کار ایران

رئیس رسانه ملی:

دانشگاه صداوسیما می‌تواند سازمان را برای انجام مأموریت‌هایش توانا کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۹۲

رئیس رسانه ملی در نشست هیأت امنای دانشگاه صداوسیما با تأکید بر اینکه در دور جدید ریاست سازمان جذب نیرو با نخبه‌گرایی همراه است، گفت: جایگاه و معبر اصلی که می‌تواند سازمان را برای انجام مأموریت‌هایش توانا کند، دانشگاه صداوسیما است.

به گزارش ایلنا، رئیس رسانه ملی در نشست هیأت امنای دانشگاه صداوسیما با تأکید بر اینکه در دور جدید ریاست سازمان جذب نیرو با نخبه گرایی همراه است، گفت: جایگاه و معبر اصلی که می‌تواند سازمان را برای انجام مأموریت‌هایش توانا کند، دانشگاه صداوسیما است.

علی عسکری در این نشست با اشاره به تأکید رهبرمعظم انقلاب در اهمیت این دانشگاه گفت: درصورتیکه دانشگاه صداوسیما در تراز علمی و جایگاه اصلی‌اش قرار بگیرد حساس‌ترین و مهمترین بخش صداوسیما خواهد بود.

وی افزود: دانشگاه صداوسیما باید در جایگاهی قرار گیرد که نیروهای تراز بالا و سرداران رسانه‌ای برای رسانه ملی جمهوری اسلامی تربیت کند. وی بالابردن سطح علمی این دانشگاه را لازمه ایفای نقش دانشگاه در زمینه تربیت نیروهای توانمند رسانه‌ای دانست و گفت: در این خصوص دانشگاه صداوسیما باید هم استادان و هم دانشجویان سرآمدی داشته باشد که هم از نظر علمی و فنی و هم از نظر ایمانی و انقلابی در تراز بالایی باشند تا این دانشگاه در چرخه تربیت نیروهایی توانمند توفیق یابد.

وی از رسانه ملی به عنوان جایگاه بهترین‌ها یاد و تأکید کرد جذب دانشجو باید از سال‌های تحصیلی دانش‌آموزی آغاز شود و دانش‌آموزان را برای تلاش به تحصیل در این دانشگاه ترغیب کند.

رئیس رسانه ملی دعوت از ریاست دانشگاه صداوسیما برای حضور در شورای معاونان رسانه ملی راهبردی برای تعامل با معاونت‌های سازمان و بالا بردن جایگاه دانشگاه دانست. دکترعلی عسکری بر اهمیت تولیدات دانشجویی تأکید کرد و با بیان اینکه تولید دانشجویی جمع‌الجمع همه مهارت‌ها و درس‌ها است از بالا بردن بودجه تولیدات دانشجویی و ارتقای جشنواره تولیدات دانشجویی خبر داد.

رئیس رسانه ملی همچنین بر تکمیل اتاق خبر دانشجویی تأکید کرد و از اهمیت تولید علوم بومی و بر پایه اسلام سخن گفت.

علی عسکری  با بیان اینکه مقالات دانشگاه باید بر مدار واقعیات و رسانه و تجربیات میدانی باشد گفت: بودجه تحقیق و نگارش کتاب محدودیتی ندارد و سازمان به طور کامل پشتیبانی آن را برعهده می‌گیرد.

وی در خصوص به کارگیری  فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیز تأکید کرد: فقط آنهایی برای اشتغال در رسانه ملی به کار گرفته می‌شوند که در این ارزیابی ترازی بالای ۵۰ درصد نسبت به دیگران کسب کنند و از برترین‌ها باشند.

وی افزود: در ارزیابی برترین‌ها باید به طور جدی و سختگیرانه عمل شود.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر اهمیت دانشکده هنرهای دیجیتال گفت: برای همگام شدن با دانش روز دنیا باید به عرصه‌های جدید فن‌آوری نوین رسانه‌ای وارد شد.

اسفندیاری نیز در این نشست باارائه گزارشی از روند تحولات این دانشگاه در دو سال اخیر راه ندازی سامانه گلستان ، الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای آموزشی، تحولاتی در نظام پذیرش دانشجو، تدوین آیین نامه‌های پژوهشی اعطای تسهیلات به دانشجویان، ارائه مقالات به جشنواره‌های معاونت توسعه و فنآوری و... را از جمله اقدامات دانشگاه در دور جدید فعالیت برشمرد.

در این جلسه اعضای هیئت امنا در سخنان جداگانه‌ای از تلاش‌ها رئیس و معاون دانشگاه و به ویژه توجه علی عسکری رئیس صداوسیما به این دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.

اعضای هیئت امنا همچنین خواستار برنامه‌ریزی دقیق و بلند مدت برای تربیت نیروهای متخصص در دانشگاه صداوسیما شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز