خبرگزاری کار ایران

سریال‌های نمایش خانگی، پرطرفدار و پرفروش

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۵۲

چندسالی است که سریال‌های پرطرفدار مهمان خانه‌های ایرانیان است، سریال‌های پرستاره و پرهزینه که از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود و توانسته علاقمندان زیادی را به خود جذب کند.

نمایش خانگی به دلیل تنوع و جذابیت خود این روزها با علاقه هنردوستان مواجه شده است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند، در ادامه با ما همراه باشید تا با جدیدترین آثار درحال تولید آشنا شویم.

سریال هیولا

مهران مدیری که از آن می‌توان به یکی از بزرگترین طنزپردازان ایران نام برد پس از 9 سال تصمیم گرفته تا با کمک پیمان قاسم‌خانی جدیدترین سریال خود را به تصویر بکشد. سریال هیولا هم اکنون در شهرک سینمایی در حال ساخت می‌باشد و امیر برادران فیلمنامه آن را تهیه نموده است، فعلا اطلاعات دقیقی از این سریال موجود نیست اما دانلود سریال هیولا پس از انتشار آن در شبکه نمایش خانگی برای علاقمندان میسر خواهد شد.

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است.

سریال هیولا درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود. رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری براساس آنچه که خوانید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت، سریال ایرانی «هیولا» مانند برنامه «دورهمی» کنایه‌هایی سیاسی خواهد داشت. بنابر گزارش‌ها ایفای نقش‌های اصلی این سریال برعهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است، در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

سریال سالهای دور از خانه

اگرچه این اسم مارا به یاد دوران کودکی و سریال اوشین می‌اندازد اما می‌توان از آن به «شاهگوش 2» نام برد، سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» اسپین آف مجموعه «شاهگوش» است که در آن داستان‌های جذابی از خنجری و زهره، 2 شخصیت سریال روایت می‌شود و دانلود سریال سالهای دور از خانه پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی ممکن می‌شود.

سریال‌های نمایش خانگی، پرطرفدار و پرفروش

سریال نمایش خانگی و کمدی سالهای دور از خانه یک داستان متفاوت و کمدی است که بعد از سربازی خنجری و زهره را روایت می‌کند که در سریال پرمخاطب شاهگوش حضور داشته‌اند.

احمد مهرانفر، حدیث میرامینی، هادی کاظمی، احسان کریمی، گیتی قاسمی، آزاده زارعی، آزیتا حاجیان، علیرضا استادی، مهرناز بیات، یدالله شادمانی، علی نظری، بهنام شرفی، مهدی صباغی، مسعود روشن پژوه، محمدرضا عقدایی، علی عامل هاشمی، میرطاهر مظلومی، خسرو احمدی و سیاوش چراغی‌پور از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی، تهیه‌کنندگی جمال گلی و براساس داستانی از مهرداد نیکنام ساخته شده است. در این سریال نیز بازیگران سرشناس بسیاری ایفای نقش می‌کنند. بازیگران این اثر عبارتند از: مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی، سیما تیرانداز، شبنم قلی‌خانی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و عباس جمشیدی فر.

ریکاوری نیز به دلیل جنجالی بودن داستان، پس از مدت‌ها انتظار، توانست اجازه انتشار بگیرد و مشکلاتی مشابه سریال ممنوعه برای آن اتفاق افتاده بود.

سریال‌های نمایش خانگی، پرطرفدار و پرفروش

در خلاصه داستان ریکاوری آمده است: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم می‌گیرند به سفری مجری و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت، عشق و خیانت است. بابک، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه پرفروش کار می‌کنند و بابک سردبیر این نشریه است. در زندگی شخصی‌شان دچار مشکلات و مسائلی می‌شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می‌روند اما….

دانلود سریال ریکاوری به زودی و به صورت قانونی مقدور می‌باشد.

در کنار این سریال‌ها، فیلم‌هایی که دوره اکران خودرا سپری کرده‌اند نیز به زودی از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود که می‌توان به فیلم‌های بدون تاریخ بدون امضا، هزارپا، خانم یایا، لس آنجلس تهران، هشتگ، مغزهای کوچک زنگ‌زده و چندی دیگر از فیلم‌ها اشاره کرد.

شما می‌توانید برای دانلود فیلم جدید به سایت واریته به نشانی www.Varite.net  مراجعه کنید و فیلم‌های جدید را به صورت قانونی از این رسانه دنبال نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز