خبرگزاری کار ایران

نویسنده «پایتخت» و «شب‌های برره» درگذشت

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۴۲

خشایار الوند شب گذشته به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایلنا، خشایار الوند نویسندگی سریال‌هایی چون «نقطه‌چین»، «درحاشیه»، «پایتخت»، «شب‌های برره» و «قهوه تلخ» را در کارنامه کاری خود دارد. او شب گذشته بر اثر سته قلبی دار فانی را وداع گفت.

پرویز پرستویی در ایسنتاگرام خود نوشت: خشایار الوند عزیز فیلمنامه‌نویس قهوه تلخ، پایتخت و بسیاری از کارهای تلویزیون و سینما دیشب براثر سکته قلبی درگذشت. تسلیت به خانواده محترمش تسلیت به سیروس الوند روحش شاد و یادش گرامی.

برزو ارجمند (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) نیز در پست اینستاگرامی خود درگذشت این فیلمنامه‌نویس را اعلام کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود نوشته است: غیرقابل باوره، خشایار جانم روحت شاد. سلام من و به پدرم و عارف برسون... خشایار الوند نویسنده آثاری چون قهوه تلخ و پایتخت درگذشت. تسلیت به خانواده مهربانش.

الهام غفوری (تهیه‌کننده سریال پایتخت) نیز با تایید این خبر گفت: متاسفانه خبر صحت دارد و دقایقی پیش باخبر شدیم که آقای خشایار الوند بر اثر سکته قلبی درگذشته است.

خشایار الوند متولد 1346 است. او برادر سیروس الوند (کارگردان سینما و تلویزیون) است.

عمده شهرت خشایار الوند به نگارش فیلمنامه سریال‌ها و مجموعه‌های طنزی چون «نقطه چین» «شب‌های برره»؛ «باغ مظفر»؛ «گنج مظفر»؛ «مرد هزار چهره»؛ «مرد دو هزار چهره»؛ «قهوه تلخ»؛ «ویلای من»؛ «شوخی کردم» و «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری؛ «پایتخت»؛ «پایتخت 3»؛ «پایتخت 5»؛ «در حاشیه»؛ «پایتخت 4» و «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم؛ «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی؛ «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان؛ «دیوار به دیوار» و «دیوار به دیوار 2» به کارگردانی سامان مقدم بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز