خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه انفرادی در آرت تایم گالری

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۹۱

نمایشگاه انفرادی نقاشی با آثاری از نسرین در آرت تایم گالری (زمان هنر) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی با آثاری از نسرین تقوی  روز جمعه ۱۰ اسفند ساعت ۱۶ در آرت تایم گالری (زمان هنر) برگزار می‌شود.

تقوی در این مجموعه  ۱۶ تابلوی نقاشی را به نمایش می‌گذارد که با تکنیک آبرنگ و آکرلیک روی بوم اجراشده‌اند؛ آثاری که خانه‌های قدیمی را به تصویر کشیده است، خانه‌هایی که جز خاطرات چیزی از آن‌ها باقی نمانده است.

تقوی دراین‌باره گفت: من از نسلی هستم که عشق و مهربانی خالص، سادگی، باهم بودن‌ها، یکدلی و یکرنگی، صفا و صمیمیت را باپوست و گوشت و استخوانم لمس کرده‌ام، پس بر آن شدم لذت خاطره بازی‌های خود را به دیوار خانه‌هایمان بیاورم تا با لیوان چایی به دست به روی مبل لم دهیم و به دیوار روبرو خیره شویم که تصویری از خاطراتِ زیبا و تکرار نشدنیِ هم‌نسلان من است و آرام به چرتی چند لحظه‌ای فرورویم و در آن حیاط‌های زیبا و صمیمی که دیگر تقریباً نشانی از آن‌ها نیست سفر کنیم و در این سفر به بازیگوشی و شیطنت در گوشه گوشه‌ی آن بپردازیم و البته یک‌دفعه با صدای زنگ موبایل و.... چشم‌ها را بازکنیم و به دنیای پر از همهمه و تبلیغ و تظاهر امروز برگردیم، ولی بااحساسی زیبا و انرژی دوباره برای ادامه زندگی.

نسرین تقوی فارغ‌التحصیل رشته طراحی و چاپ پارچه در مقطع کارشناسی از دانشکده هنر دانشگاه الزهراست و شرکت در ۴۵ نمایشگاه  گروهی داخلی و خارجی  و برگزاری ۴ نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری‌اش دارد.

نمایشگاه این هنرمند روز جمعه ۱۰ اسفند ساعت ۱۶ تا  ۲۰ در آرت تایم گالری به نشانی زعفرانیه، خیابان آصف، کوچه پرویز وهابی، پلاک ۱۴ افتتاح خواهد شد و تا ۱۷ اسفند ادامه دارد.

این گالری پنجشنبه‌ها تعطیل است و ساعت بازدید ۱۱ تا ۱۸ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز