خبرگزاری کار ایران

راه‌ابریشم میزبان نهمین دوره جایزه مستقل شید

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۴۸

نمایشگاه نهمین دوره جایزه عکس شید، دهم اسفندماه جاری در گالری راه‌ابریشم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه جایزه مستقل عکاسی مستند ایران در نهمین دوره جایزه عکس شید دربر گیرنده‌ پروژه‌های برگزیده‌ نهمین «جایزه شید» و سومین «گرنت شید» است.

این نمایشگاه با نمایش آثاری از جاوید نیکپور، معصومه بهرامی، مژگان عطارهای تهرانی، امید شکری، عرفان دادخواه، آزاده بشارتی، مهدی پدرام‌خو، زهره صباغ‌نژادیزد، ثنا احمدی‌زاده،‌ نرجس نادری‌نژاد و هادی آزادبخت همراه است. همچنین دو مجموعه از سومین گرنت شید نیز با آثاری از سجاد آورند و سیما چوبدارزاده در این نمایشگاه ارایه خواهد  شد.

آثار برگزیده نهمین دوره این جایزه مستقل توسط علی آقاربیع، جمشید حاتم، پیمان هوشمندزاده، غزاله هدایت، مهدی قاسمی، نیوشا توکلیان، مهدی وثوق‌نیا انتخاب شده‌اند. این هیات انتخاب، مسئولیت راهنمایی برگزیدگان را نیز به منظور تکمیل مجموعه‌هایشان در طول ماه‌های گذشته برعهده داشتند.

نمایشگاه جایزه عکس شید تا ۲۳ اسفندماه جاری  از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری راه ابریشم واقع در بلوار کشاورز، بین خیابان قدس و وصال، ساختمان تکنوآجر، شماره ۲۱۰ طبقه چهارم برپاست. گالری روزهای دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز