خبرگزاری کار ایران

آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۸۵

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری از برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در روز جمعه، ۱۰ اسفند ماه جاری خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات معاونت گردشگری از برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در روز جمعه، ۱۰ اسفند ماه جاری خبر داد.

زاهد شفیعی با اعلام این خبر گفت: آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری شامل «مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی»، راهنمایان «ایرانگردی و جهانگردی»، «طبیعت‌گردی» و «زمینه گردشگری»، با هدف ارزیابی و سنجش اطلاعات فراگیران دوره‌های مذکور در ۲۹ استان کشور به‌طور همزمان و با شرکت ۴۷۴۷ نفر از داوطلبان برگزار خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: بیشترین آمار داوطلبان مربوط به استان تهران با تعداد ۱۳۰۵ نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهکیلویه‌و‌بویر‌احمد به تعداد ۱۹ نفر است.

او با بیان این که سامانه جامع آموزش گردشگری به آدرس edutourism.ichto.ir برای ثبت‌نام فراگیران پیش از این اطلاع‌رسانی شده، افزود: براساس سامانه فوق، ادارات کل میراث‌فرهنگی در استان‌ها موظف به اطلاع‌رسانی به مؤسسات آموزشی تحت پوشش خود به‌منظور در جریان قرار گرفتن فراگیران برای ثبت درخواست شرکت در آزمون شدند.

مدیر کل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری افزود: این آزمون جامع در دو نوبت ساعات ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۰:۳۰ برای داوطلبان راهنمایان گردشگری برگزار می‌شود.

محل برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در تهران، دانشگاه علم و فرهنگ اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز