خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیات داوران بخش فیلم جشنواره مد و لباس

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۷۳۸

هیات داوران بخش فیلم جشنواره مد و لباس پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نظرات و انتخاب‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، هیات داوران بخش فیلم جشنواره مد و لباس پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نظرات و انتخاب‌های خود را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

۱- امروزه تاثیرگذاری و جریان سازی هنرهای تصویری در  رسانه‌های بصری   در تمام ساحات بالاخص فرهنگ سازی و شیوه زندگی در جامعه امری بدیهی تلقی می‌شود.

در این راستا با توجه به جایگاه سینما به عنوان رسانه‌ای که با اصالت در تفکر و زیبایی شناسی در هنر پیوندی ناگسستنی دارد، سینما را بی شک  می‌تواند به گونه‌ای خاص و منحصر بفرد از دیگر رسانه‌های بصری، اهداف مورد نظر جشنواره‌ها و سیاست‌های حاکم  را در  راستای  ارتقای سطح بینش و دانش مخاطبان در حوزه مد،لباس و پوشش تبیین و هدایت کند.

۲- هیات داوران امیدوار است که دبیرخانه جشنواره از این ظرفیت و ویژگی سینما در آگاهی رسانی و  تفکر  بیش از  پیش بهره ببرد. تداوم ارتباط با فیلمسازان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت مد و لباس و سینما، می‌تواند کمیت و کیفیت آثار رسیده به جشنواره  را ارتقا بخشد.

۳- همچنین  همکاری  با  جشنواره‌های دیگر از جمله جشنواره  فیلم کوتاه و مستند نیز قادراست توجه بخش  قابل  توجهی از فیلمسازان را به این موضوع جلب کند.

۴- انتخاب‌های  هیات داوران بر اساس تعاریف و مفاهیم مدنظر در آثار  ارائه شده ؛صورت گرفته و نافی  تلاش  دیگر فیلمسازان گرامی نیست.

۵- برگزیدگان  این دوره از جشنواره چنین هستند:

هیات داوران سه فیلم زیر را بدون تعیین اولویت به عنوان آثار برگزیده خود اعلام می‌کند:

*فیلم مستند قصه با هم بودن(امیرحسین خلیل زاده)

*دیجامه(امیرعلی میردریکوند)

* تصمیم  (حمیدرضا ملاحسینی)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز