خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تلاش برای اکران درخونگاه و کار کثیف در نوروز ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۲۸

حبیب اسماعیلی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما) از آماده شدن دو فیلم‌ سینمایی درخونگاه و کار کثیف برای اکران خبر داد.

حبیب اسماعیلی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما و مدیر پخش فیلمسازان مولود) به خبرنگار ایلنا گفت: دو فیلم‌ سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی آماده نمایش شده است و تلاش داریم که امکان اکران این فیلم‌ها را برای نوروز  ۹۸ فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی فیلم‌ها آماده است و طی نامه‌ای به شورای کارگروه اکران و سازمان سینمایی  آماده بودن این دو فیلم را برای نمایش اعلام کرده‌ایم.

اسماعیلی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد فیلم‌های متقاضی اکران در نوروز ۹۸ زیاد است و از طرفی هر دفتر پخش فقط می‌تواند یک فیلم اکران کند، امیدوارم شرایطی برای اکران نوروز ۹۸ فراهم شود که در سبد اکران فیلم‌هایی با گونه‌های مختلف و سلایق متنوع به نمایش دربیاید.

فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور با حضور بازیگرانی همچون امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا و پانته آ پناهی‌ها ساخته شده و در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در نامزد سه جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد، بهترین بازیگر نقش اصلی زن و نقش مکمل زن شد.

فیلم سینمایی کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی آخرین فیلم سینمایی است که لوون هفتوان در آن ایفای نقش کرده است، پدارم شریفی، شاهرخ فروتنیان و الهام نامی بازیگران دیگر فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز