خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

هتل‌ها در نوروز گران نمی‌شوند/ گرانی سفرهای خارجی سبب افزایش سفرهای داخلی شده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۹۲

رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه قیمت هتل‌ها در نوروز هیچ افزایشی نخواهد داشت، گفت: به دلیل گران شدن مسافرت‌های خارجی امسال شاهد افزایش سفرهای داخلی و در نتیجه استقبال بیشتر از هتل‌ها خواهیم بود.

جمشید حمزه زاده (رئیس جامعه هتلداران کشور) درباره قیمت هتل‌ها در ایام نوروز به خبرنگار ایلنا گفت: قیمت هتل‌ها هیچ تغییری نخواهد داشت و در همان قیمت قبلی ثابت خواهد ماند. ما برای نوروز نه تنها هیچگونه افزایش قیمتی نداریم، بلکه حتی از حالا بسیاری از استان‌ها همچون استان شمال غرب و غرب کشور که شامل سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری است، تخفیف‌هایی را برای جذب گردشگران درنظر گرفته‌اند.

وی درباره ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز بیان کرد: اکنون رزرو هتل‌ها به صورت یکی یکی شروع شده است ولی هنوز برای پیش‌بینی اینکه ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز چه درصدی خواهد بود، زود است چراکه برخی از هتل‌های زنجیره‌ای هنوز رزرو خود را شروع نکرده‌اند. البته به شخصه فکر می‌کنم که عید امسال نسبت به سال گذشته بهتر باشد و از اقامت در هتل‌ها استقبال بیشتری به عمل آید.

حمزه زاده دلیل استقبال مردم از هتل در نوروز امسال را این طور عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود مسافرت‌های خارج از کشور گران‌تر شده است. همین موضوع سبب می‌شود تا بخشی از مسافرت‌های خارجی به سمت سفرهای داخلی سوق داده شود. علاوه بر این نیز اکنون مردم نسبت به استان‌های دیگر ما شناخت بیشتری پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از استان‌ها که تا چند وقت قبل کسی آنها را نمی‌شناخت، توسط بسیاری از مردم شناخته شده است. به این ترتیب ممکن است بسیاری از مردم سفرهای نوروزی خود را به این مناطق اختصاص دهند. استان‌هایی همچون کهکلیو بویراحمر، چهارمحال و بختیاری و حتی سیستان و بلوچستان ازجمله استان‌هایی به شمار می‌آیند که در چند سال گذشته در برنامه‌هایی به خوبی تبلیغ شده‌اند و فکر می‌کنم به عنوان یک مقصد سفر تازه برای مردم معرفی شوند.

رئیس جامعه هتلداران کشور در پایان گفت: شبکه‌های مجازی و برنامه‌های مختلف گردشگری در چند سال اخیر در معرفی این مکان‌ها به مردم تاثیر بسیاری زیادی داشته‌اند. بر همین اساس به اعتقاد بنده ما به سمتی می‌رویم که مقاصدی به مقاصد سنتی ما اضافه می‌شود. سالیان سال روی مقاصد سنتی متمرکز بودیم و با شرایط تازه مقاصد جدید ما بیشتر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز