خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات برگزیدگان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان/ تقدیر از مرتضی اسدی

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۸۰

مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان با تقدیر از مرتضی اسدی نقاش و هنرمند پیشکسوت امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان با تقدیر از مرتضی اسدی نقاش و هنرمند پیشکسوت امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) در حوزه هنری برگزار می‌شود.

 همزمان با معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»، نمایشگاهی از آثار منتخب این رویداد هنری در نگارخانه ابوالفضل عالی، نگارخانه اندیشه و گالری‌های شماره ۱ و ۲ خانه عکاسان افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا تاریخ ۲۸ اسفندماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان هنرهای تجسمی خواهد بود.

گفتنی‌ست گالری شماره ۲ خانه عکاسان با عنوان «گالری خانه» همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» تجهیز و افتتاح می‌شود.

در نمایشگاه این جشنواره، ۲۷ پوستر از ۲۷ مرزبان شهید سپاه پاسداران انقلاب که در جاده خاش- زاهدان مورد حمله انتحاری قرار گرفتند، ۳۵ پوستر و تایپوگرافی، ۳۸ اثر تصویرسازی، ۴۳ طراحی، ۳۴ عکس، ۳۸ کارتون، ۱۷ کاریکاتور و ۴ مقاله شرکت دارند.

آیین معرفی برگزیدگان جشنواره هنرجوان با حضور دست اندرکاران، داوران، شرکت‌کنندگان و مخاطبان این رویداد از ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

 اجرای تک‌نوازی ویولن توسط داریوش حجازی از جمله بخش‌های این مراسم است.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر، با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به دبیری سید حمید شریفی آل‌هاشم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز