خبرگزاری کار ایران

«بررسی جزئیات بودجه سال ۹۸ در مجلس» در ضمیمه روزنامه توسعه ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۲۹

ضمیمه شماره ۱۸۵ روزنامه «توسعه ایرانی» با این موضوع که بررسی جزئیات بودجه سال ۹۸ در مجلس چه نتیجه‌ای می‌دهد، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزنامه «توسعه ایرانی» در ضمیمه شماره ۱۸۵ خود که امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن ماه) منتشر شد، به بررسی این موضوع که در نهایت جزئیات بودجه سال ۹۸ در مجلس چه نتیجه‌ای می‌دهد، پرداخته است.

در این شماره یادداشت‌هایی از صادق زیبا کلام (استاد دانشگاه تهران)، علی ربیعی (وزیر اسبق کار و نظریه‌پرداز ارتباطات اجتماعی)، علی سرزعیم (معاون اقتصادی وزارت رفاه)، بایزید مردوخی (کارشناس و مدیر ادوار سازمان برنامه و بودجه)، محمد فاضلی (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، رضا مجیدزاده (مدیر گروه توسعه پذیری اندیشگاه طرح هزاره)، محمد صادق‌الحسینی (کارشناس اقتصادی)، ارغوان فرزین معتمد (کارشناس اقتصادی)، علیرضا عبدالله‌زاده (کارشناس اقتصادی)، حمیدرضا صالحی (نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی) و علی ایرانپور (نماینده ادوار مجلس) که هر کدام از دریچه‌ای به بررسی بودجه سال ۹۸ پرداخته‌اند، منتشر شده است.

همچنین در این شماره با علیرضا محجوب (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) درباره زیان‌بار بودن بودجه‌‌ با عنوان «بودجه‌های فعلی، بازارهای اقتصادی را به هم می‌ریزد» گفتگو شده است. گفتگو با رحمت‌الله قلی‌پور (استاد دانشگاه و معاون سابق مرکز پژوهش‌های مجلس) با عنوان «دولت از هزینه‌های اجتناب‌پذیر صرف‌نظر کند» نیز از دیگر مطالب منتشر شده در این ویژه‌نامه به شمار می‌آید.

در کنار این مطالب، گزارش‌هایی با عنوان «بودجه ۹۸ چوب ادب سال دوم دولت دوازدهم» به قلم مسعود کسرایی، «نوسازی و عمران شهری در لایحه بودجه ۹۸» به قلم میترا عظیمی، «نگاهی به اجزای امور رفاه اجتماعی در لایحه ۱۳۹۸» به قلم سمانه گلاب و «سال سخت پیمانکاران دولتی» به قلم سعیده شفیعی در این شماره منتشر شده که به مشکلات و موانع موجود در سال آینده و بررسی بودجه سال ۹۸ پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز