خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به جشنواره فیلم فجر/برگزاری جلسه با وزیر ارشاد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۰۱

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: بزودی جلسه‌ای درباره روند برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان جشنواره برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه (سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: من فرصت نکردم همه فیلم‌های جشنواره را ببینم اما تعدادی از آنها را دیدم که آثار قابل قبولی بود و براساس اخباری که به دست ما رسیده، برگزاری جشنواره روند مطلوبی داشته است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌هایی که به دست ما رسیده، روند برگزاری جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب بوده است و حواشی جشنواره نیز نسبت به دوره قبل بسیار کمتر بود و در حداقل قرار داشت. همچنین از میان فیلم‌هایی که برای بخش مسابقه انتخاب شده بودند آثار به گونه‌ای بود که تقریباً تنوع از نظر ژانر و نوع فیلم‌ها وجود داشت.

آزادی‌خواه ادامه داد: تقسیم‌بندی خوبی برای حضور فیلم‌ها از گونه‌های مختلف همچون اجتماعی و دفاع مقدس در جشنواره صورت گرفته بود و همچنین شکل اجرایی جشنواره از لحاظ هزینه‌کرد و مصرف بودجه بهتر از سال گذشته بود.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از نکات منفی جشنواره مراسم افتتاحیه بود و به نظر می‌رسد اگر مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه کاملاً از یک مرجع خاص و با برنامه‌ریزی حساب‌شده باشد و مدیریت شود این مشکلات نیز به وجود نمی‌آید.

آزادی‌خواه با اشاره به اینکه به زودی جلسه‌ای در کمیسیون فرهنگی پیرامون جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد، گفت: ‌قصد داشتیم در اواسط برگزاری جشنواره فیلم فجر یا در پایان آن جلسه‌ای را با مسئولان برگزاری و وزارت ارشاد برگزار کنیم که این فرصت به وجود نیامد و یکی از دلایل آن بررسی روند بودجه بود.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون تقاضا و پیشنهاد برگزاری جلسه‌ای را درباره روند برگزاری جشنواره فیلم فجر اعلام کردند و ما نیز به زودی این جلسه را با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و مسئولان جشنواره برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز