خبرگزاری کار ایران

در نقد و بررسی فیلم سونامی مطرح شد؛

بهرام رادان: در سینما متمرکز شده‌ام و فکرهای جدید دارم/سکانس توضیحات عدم حضور ورزشکاران در مقابل اسرائیل حذف شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۹۲

فیلم سونامی امروز برای اصحاب رسانه به نمایش درآمد و عوامل فیلم در نشست نقد و بررسی آن به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میلاد صدرعاملی (کارگردان) درخصوص انتخاب رادان به عنوان یکی از بازیگران نقش اول گفت: از همان ابتدا رادان گزینه ما بود و وقتی فیلمنامه را خواند خیلی دوست داشت. از همان ابتدا نیز گپ و گفت‌هایی روی فیلمنامه داشت و نظر داد.

اوادامه داد: البته در انتخاب بازیگران نقش اول ورزشکار بودن و داشتن هیکلی درست برایمان مهم بود. متاسفانه بازیگران ما اینگونه نیستند. ضمن آنکه بازیگران نقش اول باید از دو نسل مختلف می‌بودند.

او خاطرنشان کرد: برای رسیدن به فرم مورد نظر بازیگران تمرینات زیادی کردند و تکواندو کار کردند.

صدرعاملی با تاکید برآنکه سعی بر آن بود تا از کلیشه فیلم‌های ورزشی و وجود قهرمان و ضد قهرمان جلوگیری شود، اظهار کرد: شخصیت‌های فیلم ساخته ذهن خودم است اما در بخش ورزش بانوان وامدار داستان واقعی بودم.

بهرام رادان (بازیگر) نیز در پاسخ به اینکه چگونه است که طی دو سال گذشته شاهد همبازی شدن او با صدیقیان در فیلم‌های متعدد هستیم، گفت: سینمای ما جوری نیست که ما همدیگر را پیشنهاد دهیم و این یک اتفاق است.

مهرداد صدیقیان (بازیگر) نیز در پاسخ به این سئوال گفت: حدود 9 ماه است که باهم دوستیم اما از سال 95 است که همبازی شده‌ایم. رادان بسیار حرفه‌ای‌ست و فیلم برایش مهم است. اگر کس دیگری این نقش را بازی می‌کرد کار خراب می‌شد.

رادان همچنین با اشاره به آنکه به شعور مخاطب احترام می‌گذارد، اظهار کرد: مدیوم کار را با دقت انتخاب می‌کنم. امسال موقعیت حضور در 3 فیلم با فرم‌های متفاوت را داشتم.

رادان در توضیح اینکه چگونه شده که در نقش دوم بازی کرده، گفت: نقش برایم مهم است؛ مکمل یا اول مهم نیست. در این میان با صدیقیان قاطی کردیم و ترکیب خوبی شد.

او تصریح کرد: هر بازیگر هر جور که استراتژی دارد ادامه مسیر می‌دهد. من در سینما متمرکز شده‌ام و برای آینده فکرهای جدیدتری دارم. امیدوارم با کارهای نوتر اینجا حضور یابم.

او درخصوص سختی کار گفت: تکواندو ورزشی است که افراد در 24 یا 25 سالگی بازنشست می‌شوند. دوست داشتم زمان بیشتری به تمرین اختصاص می‌دادم چون رویای بازی در فیلم ورزشی را سالهاست با خودم دارم.

رادان ادامه داد: طبیعی است که در فیلم‌های ورزشی باید بین پلان‌های مختلف گرم می‌کردیم و این کار بدنمان را ضعیف کرده بود که منجر به کاهش روحیه می‌شد. این دوباره و چند باره گرم کردن‌ها برای ضبط سکانس‌های مختلف تبدیل به کابوس و جنهم شده بود.

صدیقیان نیز در خصوص سختی بازی در فیلم ورزشی گفت: سخت‌ترین سکانس بخش فینال بود و حتا تا دو هفته بعد از آن نمی‌توانستم از پله‌ها بالا روم. 5 کیلو در طول کار کم کردم و دائم قند خونم می‌افتاد.

امیرمهدی ژوله (بازیگر) نیز از حذف سکانسی خبر داد که در آن درخصوص حضور و عدم حضور قهرمانان ورزشی در مقابل ورزشکاران اسدائیلی توضیحاتی ارائه می‌شد و گفت: این سکانس حذف شد و مجوز پخش نگرفت.

در خلاصه داستان فیلم سونامی آمده است: در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سرمربی و سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشته‌اند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه‌کار بعد از سالها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز